Foto:shutterstockPor DenPhotos

Kada želite da kupite automobil ili samo da pročitate vesti iz automobilske industrije, Google je početna stranica za sve. Upravo pretrage na ovom pretraživaču otkrivaju koji brendovi su bili najpopularniji na internetu tokom prošle godine.

Prvo mesto za 2021. zauzela je Toyota, jer je bila najtraženiji automobilski brend u 47 od 154 države koje su uključene u ovo istraživanje koje je sproveo australijski Compare the Market.

Drugo mesto zauzeo je BMW kao najtraženiji brend u 29 zemalja, a Mercedes-Benz je na trećem mestu sa 23 države gde je zauzeo prvo mesto.

Interesantno, ova tri proizvođača su se smenjivale na prva tri mesta poslednje četiri godine, gde su se za prvo mesto uglavnom borili BMW i Toyota. Primera radi, BMW je u 2019. godini bio najtraženiji brend na internetu u čak 118 država širom sveta.

Automobili na internetu, pretraga
Foto:Compare the Market

Po prvi put, među rezultatima istraživanja se nalazi i Tesla, koja je bila najtraženiji brend na internetu u Hong Kongu, Izraelu, Makau, Singapuru i Kini, dok se među top 3 našla i u Hrvatskoj.

Što se našeg regiona tiče, u Hrvatskoj, Sloveniji, Mađarskoj, Rumuniji, Bugarskoj i Severnoj Makedoniji među pretragama dominira BMW, dok su Srbija, Bosna i Hercegovina i Albanija više zainteresovane za Audi.

Bonus video: Večeras u 21h na Nova.rs – Mercedes na struju, brza Cupra i nezahvalnici na putu

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar