Foto:Volkswagen

Sedma generacija popularnog nemačkog hečbeka je svestran automobil koji ispunjava skoro sve zahteve prosečnog kupca. Na oglasima postoji na stotine primeraka ovog modela koji se proizvodio od 2012. do 2020, a činjenica da i dalje dobro „drže cenu“ dovoljno govori o kvalitetu ovog automobila.

Volkswagen Golf 7 nudi kombinaciju vrlo korisnih i svestranih mogućnosti u jednom klasičnom i elegantnom pakovanju, a sve po to prilično pristupačnoj ceni.

Foto:Volkswagen

Za početak, gama benzinskih agregata obezbeđuje pristojne performanse uz nisku potrošnju goriva, a za one koji prelaze veliki broj kilometara, tu su i dva dizel motora. Za one koji brinu o životnoj sredini, Golf 7 je bio dostupan i u GTE verziji sa plug-in hibridnim pogonom, ali i kao potpuno električni e-Golf. Za ljubitelje brzine, na oglasima se mogu pronaći i performantne verzije GTD, GTI i R.

Na regularnim modelima, osnovni paket opreme Trendline ima klima uređaj, ali ne i aluminijumske felne. Ukoliko pronađete primerak sa višim Comforline paketom, očekuju vas aluminijumske felne od 15 inča, tempomat, kožni volan i kožna ručica menjača, električno pomeranje retrovizora i još dosta toga.

Najviši paket Highline donosi brojne sisteme asistencije vozaču, ali i aluminijumske felne od 16 inča, prednja LED svetla i još mnogo pogodnosti.

Foto:Volkswagen

Prilikom vožnje, čak i osnovne verzije Golfa 7 imaju dovoljno agilnosti i preciznosti u pravljanju da predstavljaju pravo uživanje na putu, dok su GTI i R verzije priča za sebe sa impresivnom brzinom i dinamičnošću. Sve verzije su vrlo stabilne na putu, a Golf 7 se vozi mnogo bolje od većine konkurenata zahvaljujući odličnom vešanju.

Foto:Volkswagen

Unutrašnjost je vrlo pametno odrađena, bez obzira koju verziju odaberete. Veći deo kabine je izrađen od kvalitetnih materijala, a sve kontrole su tačno tamo gde ih i očekujete. Multimedijalnim sistemom se upravlja putem osmoinčnog ekrana koji je osetljiv na dodir, a moguće je upariti i telefon putem Apple CarPlay i Android Auto aplikacija.

Foto:Volkswagen

Mesta napred ima i više nego dovoljno, čak i za visoke vozače, a slična je situacija i pozadi, mada nešto viši putnik koji sedi iza vozača neće baš uživati u vožnji ako i vozač ima visinu iznad proseka. Prtljažnik zapremine 380 litara je dovoljno veliki za ozbiljan šoping ili kolica za bebu, ali ne i za obe stvari istovremeno. Za one kojima je potrebno više prostora, tu je i karavanska verzija.

Foto:Volkswagen

Golf 7 je značajno unapređen 2017. kada je dobio par promena izgleda spoljašnjosti, gamu efikasnijih motora, nekoliko dodatnih paketa opreme, kao i potpuno novi sistem multimedije. Ova verzija nezvanično ima i oznaku 7.5, i ona bi bila naš izbor ukoliko je u okviru budžeta.

Foto:Volkswagen

Kako piše Autocar, Volkswagen Golf 7 je jedan od najsvestranijih polovnih automobila na tržištu trenutno, a veliki izbor verzija, motora, paketa opreme, pa i karoserijskog oblika, čine ga skoro savršenim izborom za prosečnog kupca.

Foto:Volkswagen

Cena za Golf 7 na domaćim oglasima polovnih automobila startuje od oko 8.500 evra za modele sa samog starta proizvodnje, a cena dostiže i 35.000 evra za Golf 7.5 u R izdanju sa 310 KS.

Bonus video: Puno toga po fer ceni – Vozili smo Renault Megane Grandcoupe

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare