Foto: Autocar.co.uk

Čini se da će Ferrari biti poslednji koji će prikazati svoj prvi super-SUV. Da li će se ovoliko čekanje isplatiti ostaje da vidimo kada ovaj prototip, nedavno uhvaćen pod maskom, bude gotov. Iako se na prvi pogled ne čini da je reč o pravom SUV-u, podsetimo da su Italijani još ranije najavili da će sa novim modelom otvoriti potpuno novi segment krosovera.

Mnogi proizvođači superautomobila su već ušli u super-SUV segment. Koliko god to bilo nezamislivo, trendovi i velika potražnja na tržištu diktiraju pravila, pa su u ovoj klasi trenutno sve sami prvenci legendarnih brendova do skoro poznatim po malim i brzim sportistima. Tu su: „lamborghini urus“, “aston martin DBX”, “maserati levante”, “bentley bentayga”, pa čak i Rolls-Royce sa modelom “cullinan”.

A Ferrari nikako da istupi sa svojim SUV modelom. Ipak, izgleda da se čekanju polako bliži kraj, jer je na ulicama Maranela nedavno primećen novi, “krupni” model pod kamuflažom koji bi mogao biti prvi “ferrari” sa većim rastojanjem od tla.

Foto: Autocar.co.uk

Naime, kako se spekuliše, italijanski proizvođač ulazi u super-SUV klasu 2022. godine. Na prvim fotografijama se vidi prototip koji je, čini se, preuzeo karoseriju “maseratija levante”, ali to u ovoj fazi ne mora još uvek ništa da znači, jer znamo da Ferrari ume namerno da prikriva tragove.

Takođe, karoserija je prilično niža od Maseratijevog SUV-a, hauba je dosta duža i ima veće ispupčenje kod motora.

Prema pisanju Autocar portala, dužina i pozicioniranje odgovaraju ranijim navodima da će SUV imati motor postavljen napred, a to veliko ispupčenje govori da će biti reč o snažnom agregatu, najverovatnije V12.

Takođe, četiri izduva pozadi deluju slična onima sa V12 “GTC4 Lusso” i “812” modela.

Saznajte još:

Novi model, kodnog naziva “purosangue”, što znači čistokrvni, biće, kako kažu u Ferariju, nešto potpuno drugačije od svega viđenog do sad i, navodno, ovaj ultraluksuzni SUV neće biti sličan gore navedenim rivalima. U Ferariju žele da sa novim modelom čak otvore sasvim novi segment.

U svakom slučaju, za koju god platformu da se odluče, omogućiće montažu V6, V8 i V12 motora, sa ili bez hibridnih jedinica. Takođe, moći će da ponude zadnji ili pogon na svim točkovima.

Za sada se zna da će budući SUV biti dugačak oko pet metara, sa povišenim rastojanjem od tla.

Foto: Autocar render

Ako bude potrebe (a biće) za smanjenjem emisije štetnih gasova, jedna od verzija bi svakako mogla da bude hibridna. Nju bi Ferrari preuzeo sa modela “SF90 stradale” koji koristi V8 motor od 4 litre sa tri elektromotora.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar