Rumunski brend nastavlja svoj rast, a prodajni rezultati na evropskom tržištu pokazuju da je Dacia sve traženija među kupcima na Starom kontinentu. Model Sandero je drugi najprodavaniji automobil u Evropi, ali kupci sve više biraju bolje opremljene verzije, pa cena očigledno nije jedini faktor prilikom kupovine Dačije.
I sami znate da je Dacia praktično jedina evropska marka koja nastoji da prodaje automobile po nižoj ceni i u tome uspeva. Prodaja u Evropi beleži snažan rast, posebno nakon obnove distribucije mikročipova.
U Evropi je u prvih šest meseci ove godine prodaja rumunskog brenda porasla za 30 procenata u odnosu na prethodnu godinu, na tržištu gde je ukupna prodaja veća za 18 procenata. Tržišni udeo Dačije sada iznosi odličnih 4,5 posto, a Sandero je drugi najprodavaniji automobil u Evropi (početna cena je 14.000 evra).
Sada sledi odgovor na pitanje koliko prosečno košta Dacia prodata na evropskom tržištu. Dakle, prosečna cena je oko 17.500 eura, a 70 posto kupaca se odlučilo za najviše nivoe opreme ponuđenih modela. To je izuzetno pristojna cena, ako se uzme u obzir da toliko, na primer, košta Dacia Sandero Stepway sa 90 KS i srednjom opremom Expression.
Kako piše Revija HAK, najskuplji Duster košta 25.900 eura, a najjeftiniji 18.200 eura. Zanimljivo je da raste i prodaja električnog Springa, a osnovna verzija bez državnih subvencija košta 24.700 eura.
Bonus video: Vozili smo prvu ikad hibridnu Dačiju – pogledajte šta nam se desilo