Foto: Instagram/mladenrosicdijamanti/Privatna arhiva/Arhiva

Brojni pevači, pevačice i bendovi tokom proteklih meseci objavili su nove pesme i spotove, za šta su izdvojili do desetak hiljada evra. Međutim, osim Ju tjub kanala i društvenih mreža, oni nemaju gde da promovišu projekte jer ne rade, i pitanje je kada će uopšte početi da nastupaju.

PROČITAJTE JOŠ

Samo mali broj izvođača svakog vikenda ima gostovanja u klubovima u Srbiji, ali sa smanjenim kapacitetom i radnim vremeno do 23 sata. Čak ni atmosfera nije na zavidnom nivou jer se oseti nedostatak bliskosti i emocije među publikom zbog strogih mera koje su na snazi. U više navrata su i otkazivani nastupi mnogim muzičarima jer klub nema dovoljan broj rezervacija. Ali, to nije sprečilo neke da izdaju nove pesme i spotove, koje su uredno platili kao u srećna vremena, odnosno pre nego što je zavladala svetska pandemija.

„Dijamanti“ bend poslednji je izdao spot i pesmu pod nazivom „Moja ili ničija“ 11. novembra. S obzirom na to da numeru potpisuju jedni od najboljih tekstopisaca i kompozitora, Saško Nikolić i Milan Miletić, reklo bi se da su članovi pomenutog folk sastava prilično „odrešili kesu“, iako su od marta imali samo tri svirke.

„Ponosni smo na ovaj projekat jer smo uspeli da ga realizujemo pod pod ovakvim teškim uslovima koji su pogodili celu našu branšu. Posebno smo zahvalni svim našim saradnicima na pomoći jer bez njih ne bi smo uspeli. Nadam se da će pesma brzo pokupiti simpatije publike“, izjavio je za Nova.rs šef benda Dejan Jalić.

Milica Todorović objavila je pesmu „Uno beso“, a visokobudžetni spot snimljen je u Hrvatskoj. Pevačica je nedavno u intervjuu za Nova.rs objasnila zbog čega je uradila projekat u ovo doba.

„Znaš šta, ja sam imala jednu svirku pre ovog talasa korone. Počela sam da pevam i shvatila da sam ispala iz kondicije. Grlo ne radi, pa hvatam vazduh da se raspevam. Teško je vratiti se u kondiciju. Teško je svima u svetu jer je globalna kriza. I nama pevačima je kriza, kao i drugim ljudima. Svi čekamo da prođe ovaj talas pa da se nešto desi. Mislim da se isplati izdavati pesme jer one ostaju i promovisaćemo ih na živim nastupima kad sve ovo prođe“, rekla je folkerka.

Jasmin Fazlić, poznatiji kao Jala Brat, pre mesec dana objavio je pesmu „Partijam“, koja broji oko 10 miliona pregleda na Ju tjubu. On je već prvih dana sabirao milione. Po kadrovima očigledno je da je spot dosta koštao. Bosanski reper od objave pesme nije dao nijedan intervju za pisane medije, niti je gostovao u nekoj emisiji. Šta više, nije uspeo ni na nastupu da ispromoviše pesmu jer je nedavno otkazano gostovanje na jednom beogradskom splavu gde je trebalo da nastupi sa kolegom Bubom Korelijem.

Indira Indi Aradinović pre nekoliko dana izbacila je pesmu „Privezak“. Pevačica je pred odlazak kod dečka u Dansku sve pripremila i samo je saradnicima odande javila kada numera da se pusti na Ju tjub kanal. Pošto ne radi, folkerka je odlučila da sve ide svojim tokom, bez ikakve reklame.

Pored pomenutih izvođača, pesme su objavili mnogi, kao što su Aleksandra Prijović, Marko Milivojev Mili, Relja Popović, Ilda Šaulić, Tropiko bend, i drugi.

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk Tviter.

 

 

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare