United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi, pokreće Nova Docu, novi regionalni VOD katalog koji će od 5. novembra nuditi najbolji lokalni i međunarodni dokumentarni sadržaj. Korisnici u Srbiji, Bugarskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Severnoj Makedoniji imaće pristup vrhunskim dokumentarnim filmovima na EON platformi.
Katalog Nova Docu će sadržati raznovrstan izbor nagrađivanog lokalnog dokumentarnog sadržaja, kao i brojne međunarodne naslove, pokrivajući širok spektar tema – od fascinantnih životnih priča i biografskih filmova do detaljnih istraživanja društvenih fenomena, muzike, sporta i istorijskih događaja.
Neki od uzbudljivih naslova koji će biti deo kataloga su: “Biba struja” „Otroci s Petrička“, „Čekajući Handkea“, „Toni Kukoč: Magična sedmica“, „Nebeska tema“, “Gru tu je”, „U slavu ničega“, „Sasvim lično“, „Suočavanje s danom“, „Tamo daleko: Trka na kraju sveta “ i „Ivanova igra“. Osim lokalnih produkcija, korisnici EON-a imaće pristup i nekim od najboljih svetskih dokumentarnih ostvarenja, kao što je višestruko nagrađivani film „20 dana u Marijupolju“, kao i dokumentarcu o životu Lionela Mesija. Tu je i dokumentarac o XY Čelsi – pogled na život i
karijeru Čelsi Mening, trans žene i bivšeg vojnika u vojsci SAD. „Toni Kukoč: Magična sedmica“ je inspirativni biografski film o jednom od najboljih evropskih košarkaša ikada. „Biba struja” je neverovatna priča o čoveku iz Srbije kome je električna energija promenila život. Glavni junak je osoba koja može da prži viršlu golim rukama u pokušaju da postane prvi ljudski laser.
Platforma EON je trenutno dostupna na tržištu od 40 miliona ljudi širom jugoistočne Evrope. Korisnicima nudi neverovatnu kolekciju od 80.000 naslova u video klubu. Uz opciju preuzimanja sadržaja za gledanje offline na mobilnim telefonima ili tabletima, EON Video klub omogućava gledaocima da uživaju u emisijama, filmovima i serijama bilo kada i bilo gde.
United Media ostaje posvećena stvaranju privlačnih dokumentaraca koji će rezonovati sa gledaocima i odgovarati na sve veću potražnju za autentičnim i značajnim pričama. Nova Docu ne samo da dodatno ističe posvećenost kompanije ka plasiranju kvalitetnog sadržaja već se uklapa i u misiju kompanije da edukuje, zabavlja i inspiriše.
O United Media:
United Media je deo United Group-a i vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi, prisutna u osam zemalja. Sa 4.200 zaposlenih, United Media proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja svake godine, koji se distribuira na tržištu od preko 40 miliona ljudi putem vodećih međunarodnih operatera i slobodne distribucije. Kompanija ima više od 120 medija u svom portfoliju – više od 60 televizijskih kanala, 45 portala koji su lideri po posećenosti u zemljama gde posluju, 9 štampanih izdanja i 5 radio stanica.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare