Johana Agurto proizvodi med koji je nazvala po čuvenom glumcu, sa sve njegovom fotografijom na tegli. Međutim, njegov advokatski tim najavio je tužbu ukoliko proizvod ne povuče sa tržišta jer nije tražena dozvola i odobrenje.
Čileanka Johana Agurto zbog marketinga smislila je savršen marketing za svoj med za koji je dala naziv po holivudskoj zvezdi Melu Gibsonu bez njegovog odobrenja. Iako je mislila da će proći bez probema, nju su pozvali glumčevi advokati, piše BBC.
Njen proizvod nosi ime „Miel Gibsin“, a „miel“ je španska reč za med. Pored toga, na tegli je nalepljena Gibsonova fotografija iz filma „Hrabro srce“, prenosi Hina.
„Sve je išlo po planu dok nije stigla pretnja Melovih advokata“, napisala je Čileanka na Tviteru.
Gibsonov stručni tim obavestio je Johanu o povlačenju proizvoda s tržišta zbog neovlašćene upotrebe glumčevog imena i lika. U pismu koje su joj uputili zapretili su joj da će, ne povuče li odmah proizvod, biti prisiljeni da problem reše sudskim putem.
„Za korišćenje i umnožavanje fotografije s likom Mela Gibsona iz flma „Hrabro srce“ morate dobiti upotrebnu dozvolz. Fotografija je u vlasništvu studija koji je film objavio. Ni na koji način ne želimo bilo koga ne želimo da sprečavamo u nastojanju da pokrene posao i ostvari prihod od njega, ali treba znati da postoje propisani načini poslovanja, kontakata i odobrenja koja prethodno morati zadovoljiti“, pojasnio je advokat Li Brešin, dodavši da se za ovakvu vrstu marketinga mora posedovati posebno odobrenje.
Novopečena preduzetnica nije spremna da odustane od posla, pa je nena kompanija putem Tvitera pozvala glumca da joj dopusti korišćenje njegove fotografije uz poruku „Naš med je samo za hrabra srca“. Istovremeno je zahvalila svim korisnicima društvene mreže koji su koj pružili podršlu.
„Moje je srce hrabro, ali sada još više jer znam da smo moćan roj“, napisala je preduzetnica.
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.