Dejan Milićević, tokom svoje karijere koja traje tri decenije, utisnuo je svoje ime na javnoj sceni, a mnogi projekti na kojima je radio poslužili su kao inspiracija njegovim kolegama.
Pojavom društvenih mreža pojavili su se „dežurni hejteri“, a Milićević smatra da su to ljudi kojima je to zanimanje.
„To su ljudi koji rade za platu moje konkurencije i dužni su da dnevno ostave od 100 do 800 komentara i toliko im se boduje i dobiju lepu platu“, rekao je Dejan za Grand Online, a zatim objasnio svoje viđenje tih ljudi.
„Postoje „Seratorke Fekalović“ koje kada se probude ne znaju gde će da izvrše nuždu i kreću kroz rukice direktno u tastaturu i pritisnu enter“, kazao je on.
Poznato je da je Milićević začetnik mnogih trendova na našim prostorima,a svi se sećamo čuvenog spota Mie Borisavljević za numeru „Kako da ne“ u kome je pevačica potpuno gola.
„Tajna mog uspeha je što meni žene beskrajno veruju i ja kada im nešto kažem one to stvarno urade. Kada sam rekao Mii da šeta skroz gola kroz Skoplje, ona je tri sekunde ćutala, a zatim rekla okej i posle su nas svi živi iskopirali“, iskren je bio on.
BONUS VIDEO: Milica Todorović: Sa svim svekrvama sam u odličnim odnosima
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare