Reditelj Milorad Milinković postigao je veliki uspeh 2002. godine svojim prvim dugometražnim filmom "Mrtav 'ladan", nakon čega je nastavio da niže uspehe.
Film „Mrtav ‘ladan“ i danas važi za jedan od omiljenih domaćih filmova, po gledanosti u bioskopima, nalazi se na listi najgledanijih kada je reč o domaćoj kinematografiji. Milinković je nakon tri godine, tačnije 2005. snimio još jednu hit komediju „Potera za Sreć(k)om“.
Scenario je napisao zajedno sa Vojom Žanetićem, a inspirisao ih je čovek koji je u aprilu 2005. izvukao najveću premiju igre na sreću LOTO u Srbiji u poslednjih 50 godina.
Priča se događa u jednom beogradskom naselju u kome živi Srećko, koji svake nedelje igra istu kombinaciju brojeva u nadi da će jednom dobiti famoznu „sedmicu“. U njega je ludo zaljubljena Višnja, prodavačica loto listića. Sreća se osmehnula Srećku, ali nakratko, pošto njegov listić kojim je osvojio nekoliko miliona evra greškom završava u rukama Žileta i Saleta, lokalnih vlasnika kafića.
Kako bi se sklonili, odlučuju da otputuju na Krf, ali su se brzo razotkrili.
Glumačku ekipu čine: Nikola Dujović, Milena Pavlović, Gordan Kičić, Slobodan Boda Ninković, Dragoljub Ljubičić Mićko, Srđan Todorović, Isidora Minić, Dragan Bjelogrlić, Mira Banjac, Katarina Radivojević, Srđan Miletić, kao i nekoliko grčkih glumaca.
Zanimljivo je da je ovo prvi domaći film koji je sniman i u inostranstvu nakon pauze od pet godina, tačnije na grčkom ostrvu Krf.
„Ovo je sladak, dobar, pozitivan film. Domaća produkcija je sigurno osvežena novom temom i novim pogledom na sve što nam se dešava. Preporučio bih svakome da pogleda film bez opterećenja“, rekao je Kičić za medije uoči premijere pre skoro 20 godina.
Glumica Milena Pavlović priznala je da je bez razmišljanja prihvatila ulogu.
„Dopala mi se ideja za ovaj film čak i pre nego što sam pročitala scenario zato što je to ludilo oko loto listića zahvatilo sve nas. Interesantno mi je bilo što znam da su mnogi razmišljali o tome ko su ti famozni dobitnici. Pored toga, u filmu postoji i ljubavna priča koja dokazuje da nije baš sve u lovi“, zaključuje ona.
Film je nastao u periodu kada u Srbiji još uvek nisu zaživeli moderni i u tehnološkom smislu napredni bioskopi, a posećenost je bila vrlo mala, pa je povratak publike u bioskope bio jedan od glavnih zadataka ovog ostvarenja.