Jednom učeniku je dozvoljeno da se identifikuje kao vuk u prvom slučaju te vrste u Škotskoj.
Rečeno je da dečak pati od „disforije vrste“, stanja u kome osoba oseća da njeno telo pripada nekoj drugoj vrsti.
Dejli mejl prenosi da zvanični dokumenti potvrđuju taj potez, koji nastavnici, kako se navodi, podržavaju.
Školski savet, koji nije identifikovan, kaže da učenik pripada grupi zvanoj „krzneni“ i da se identifikuje kao “osoba-životinja”, piše „Dejli mejl“.
Prijavljeno je da se brojni đaci odlučuju da se identifikuju sa bićima kao što su lisice, zmajevi, ptice i zmije.
Savet je rekao da je radnik za dobrobit ponudio „ličnu“ i „specifičnu“ podršku za takve slučajeve, uključujući savetovanje i pomoć u učenju, dodajući: „Postoji vrlo malo specifičnih smernica o disforiji vrsta“.
Taj potez je u skladu sa smernicama škotske vlade pod nazivom „Getting It Right For Every Child“ (Ispravno za svako dete), navodi se u savetu.
Klinički neuropsiholog dr Tomi Mekej je rekao: „Nije iznenađujuće što ovo vidimo u doba kada mnogi ljudi žele da se identifikuju kao nešto drugo umesto onoga što jesu. Sada imamo savet koji prihvata da se dete identifikuje kao vuk, umesto da mu kaže da se trgne iz toga, što bi bio pristup zdravog razuma“.
On smatra da „ne postoji takvo stanje“ kao što je disforija vrsta.
Godine 2023, škola u Istočnom Saseksu je ukorila učenike što su odbili da prihvate odluku druga iz razreda da se identifikuje kao mačka. Nastavnik na jedno koledžu je snimljen kako govori učenicima da su „odvratni“ jer su izrazili svoje uverenje da postoje samo dva pola nakon što se verovalo da se učenik samoidentifikuje kao mačka.
Britanski telegraf je otkrio da je jedan učenik srednje škole na jugozapadu insistirao da mu se obraćaju kao dinosaurusu.
U drugoj srednjoj školi u Engleskoj, jedan učenik je insistirao da se identifikuje kao konj, dok je drugi nosio ogrtač i želeo je da bude priznat kao „mesec“.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare