Foto: EPA-EFE/JEROME FAVRE

Lanac brze hrane Kentucky Fried Chicken (KFC) odlučio je da pauzira sa korišćenjem dugogodišnjeg slogana „prste da poližeš“ (finger lickin' good) zato što to baš i nije najbolja ideja u vremenu pandemije koronavirusa.

„Našli smo se u jedinstvenoj situaciji. Naš kultni slogan se baš i ne uklapa najbolje u trenutnu situaciju“, rekla je Ketrin Tan-Gilespi, šefica marketinga u KFC-u.

Meni se ne menja, a kompanija će vratiti slogan kada se situacija sa pandemijom popravi, piše CNN, prenosi RTS.

Iako bi se na prvi pogled moglo pretpostaviti da se radi o dobrim namerama, one su upakovane u omot dobrog marketinga.

KFC je povodom ovog poteza objavio reklamu u kojoj je prikazao stare bilborde, znakove i reklame sa zamagljenim sloganom „finger lickin’ good“ i iskoristio to za malo dobre, stare samopromocije.

„Znate ono što stalno kažemo? Ignorišite… za sada“, navodi se na kraju reklame.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare