Nesreća u Bulevaru patrijarha Pavla Foto: Nova.rs

Još jedna u nizu saobraćajnih nezgoda dogodila se u utorak ujutru u Bulevaru patrijarha Pavla u Rakovici, prilikom čega je jedno vozilo završilo na krovu. Reč je o veoma problematičnoj saobraćajnici koja se godinama rekonstruiše, a sanacija je trebalo bude odavno završena. U međuvremenu, problem zbog deonice na svojoj koži najviše osećaju meštani Rakovice jer osim svakodnevnih gužvi i saobraćajnih čepova, nezgode su sve češće, a pitanje je dana kada će neko nastradati.

Poslednji u nizu udesa dogodio se ispod nadvožnjaka, a jedan automobil je završio na krovu. Prolaznici su pozvali Hitnu pomoć i policiju, a ovim prevrtanjem još jednom je pokrenuto pitanje bezbednosti ove saobraćajnice. Samo nekoliko metara pre pomenutog nadvožnjaka u martu se dogodila identična nesreća kada je jedan vozač izgubio kontrolu nad vozilom, udario u metalnu ogradicu kod stambene zgrade na broju 7, a zatim se prevrnuo.

Foto: Nova.rs/Video

To je bila treća takva nesreća za samo 10 dana, zbog čega smo razgovarali sa meštanima ove veoma prometne, ali nedovršene ulice.

„Ovo mesto kao da je ukleto. U 10 dana dogodile su se tri saobraćajke u kojima je jedan mladić poginuo i nekoliko ljudi je povređeno. Oni koji su radili na ovom putu omanuli su mnogo i to oduzima živote mladim ljudima“, ispričali su stanari obližnje zgrade sa kojima smo razgovarali. Objasnili su nam da se taj deo puta radi još od 2018. godine, sa idejom da se Rakovica spoji sa Mostom na Adi. Međutim, probijeni su rokovi, kraju radova se ne nazire kraj, a nesreće se događaju kao „na traci“.

Nesreća u Bulevaru patrijarha Pavla Foto: Nova.rs

„Ovo je haos ovde šta se dešava. Ispod našeg stana nastradao je mladić kada ga je udarila devojka dok je menjao gumu. Mi smo ga pokrili kad se to desilo, ali nismo smeli da ga diramo da mu ne bismo naudili. Nažalost nije mu bilo spasa. Ko je smislio da napravi ovaj bulevar ovako, ne znam šta da mu kažem“, pričaju stanari zgrade.

Objašnjavaju da je 1.700 metara ovog puta urađeno, postoji tabla na kojoj piše da su radovi započeti 2018. i da je kraj radova planiran za 2021.

„Sada je 2023. Još uvek nije završeno i ovo je pušteno u saobraćaj samo da ljudi ginu. Pomerili su šine za tramvaj na sred puta koje nisu još završene, ovde se nalazi Žandarmerija i čitavo naselje za koje nisu napravili adekvatan prelaz“, kažu komšije.

Foto: Filip Krainčanić/Nova.rs

Pakao jutarnjeg i popodnevnog špica

Građani sa kojima smo razgovarali kažu da je situacija i te kako teška kada počnu jutarnji i popodnevni špic jer je reč o bulevaru koji koristi pedesetak hiljada vozača sa ove opštine.

„Odseliću se odavde, majke mi!“ – tako je jedan taksista opisao sve kroz šta godinama prolazi svakodnevno zaglavljen u dugačkoj koloni vozila. Paralelno sa tekućim problemima, ni tramvaji više ne idu ovom deonicom otkako su šine pomerene na sredinu, već su pušteni zamenski autobusi koji samo dodatno dopirnose sveopštem haosu u Bulevaru patrijarha Pavla.

Foto: Filip Krainčanić/Nova.rs

Šapić najavio spajanje sa Mostom na Adi sledećeg leta

Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić početkom ove godine da će leto 2024, godine biti konačni datum za spajanje Bulevara patrijarha Pavla i Mosta na Adi.

„Trebalo bi da građevinska dozvola za tu deonicu bude izdata u narednih mesec i po do dva, što znači da bi, uz poštovanje rokova, u leto 2024. godine bilo završeno spajanje sa Mostom na Adi. To znači da će i tramvajska infrastruktura biti spojena sa Mostom na Adi i da će biti po dve trake u svakom pravcu, što će celom projektu dati potpuni smisao“ – naglasio je Šapić.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare