Pruga Beograd-Pančevo na kojoj se desio sudar vozova 17. 05. 2024. je jedna od najopterećenijih i najvažnijih pruga u Srbiji na kojoj je i pored rekonstrukcije koja je završena 2017. godine, nakon samo nekoliko godina brzina jsmanjena na 80 kilometara na čas, a mnogo sigurnosnih uređaja ne radi, izjavio je Nikola Jovanović, direktor Centra za lokalnu samoupravu.
„Zato je je teretni voz je i stao kod putničkog stajališta Pančevački most, umesto da dođe bar do sledeće stanice Krnjača“, naveo je Jovanović.
Istraga će utvrditi da li su mašinovođa putničkog voza ili otpravnik narušili stroge procedure, ali sistemsko pitanje neispravnost najbolje i najbezbednije opreme ostaje, naglašav on.
„Ovo sistemsko pitanje neispravnosti rezultat je velikog nedostatka stručnih kadrova na železnici, i zanemarivanjem svih pruga osim pravca Beograd-Novi Sad, sa posledicama ne samo na privredu i transportne veza sa stanovništvo, nego kao što često svedočimo, i na bezbednost“, zaključuje Jovanović.
BONUS VIDEO: Dačić: Najvažnija vest je da nema poginulih
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare