Foto:Promo

Direct Media United Solutions nastavlja da bude lider u inovacijama! Iskusnom timu medijskih profesionalaca priključio se tim eksperata, marketing i data stratega. Osim Marijane Agić-Molnar, novog CEO-a Direct Media, koja je na tržištu podataka prisutna duži niz godina, rukovodeći Adriatic regijom kompanije GfK, tu su i Goran Tintor, Miodrag Vujinović, Dušan Dingarac, Darko Blagoijević i Vesna Škaro-Petrić. Novi tim sa sobom nosi posebne veštine vezane za upotrebu, integraciju i analizu različitih setova podataka kao i duboko razumevanje ponašanja kupaca naših klijenata. Uključivanjem iskusnog tima sa dugogodišnjim karijerama u industriji podataka, Direct Media United Solutions od sada je u mogućnosti da svojim klijentima donošenje odluka zasnovano na marketing podacima podigne na novi nivo. U pitanju je potpuno nova usluga koju druge agencije na našem tržištu nemaju, a koja će klijentima pomoći da bolje iskoriste podatke kojima raspolažu i budu efikasniji u svojim marketing aktivnostima.

Podrška klijentima od strane tima stručnjaka Direct Medie ogledaće se u nekoliko segmenata:

– Bolje korišćenje marketing podataka – podrška klijentima u efikasnijem korišćenju i integraciji podataka (first party data), za bolje marketing odluke i merljive rezultate

– Veće konverzije i zadovoljstvo kupaca – napredne segmentacije i marketing vođen podacima za personalizovano korisničko iskustvo i njihovo veće zadovoljstvo.

Foto:Promo

– Novi prihodi od retail media – kreiranje dodatnog media inventara ili monetizacija postojećeg radi bolje ponude na advertising tržištu.

Foto:Promo

– Primenjivi i merljivi uvidi – automatizovano izveštavanje koje donosi bolji uvid u performanse i podržava efikasnije odlučivanje zasnovano na informacijama.

Direct Media United Solutions je vodeći agencijski sistem u jugoistočnoj Evropi, mreža profesionalaca u više zemalja: Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Makedoniji, Albaniji. Naša jedinstvena metodologija kombinuje najbolje od medija, kreativnosti, tehnologije i podataka. Ovakav holistički pristup je pokretačka snaga u kreiranju inovativnog i efikasnog advertisinga čiji je temelj u medijskom planiranju i buyingu.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar