Direct Media United Solutions je prva kompanija u Srbiji koja je dobila sertifikat “DRUŠTVENO-ODGOVORAN POSLODAVAC”, koji dodeljuje Balance Company CEE doo iz Beograda i Ekvilib institut iz Slovenije. Time je potvrdila svoju posvećenost socijalno-odgovornom poslovanju i korporativnoj kulturi koju neguje već dugi niz godina i to kroz brigu o društvu u kojem posluje i svojim zaposlenima.
Ono što je sertifikaciona kuća ocenjivala je posvećenost menadžmenta Direct Medije društvenoj odgovornosti, izveštavanje o društvenoj odgovornosti, identifikaciju zainteresovanih strana i saradnju sa njima, politiku isključivanja elektronskih uređaja, korišćenja štedljive rasvete, obezbeđivanje zdravog radnog okruženja kroz efikasnu međusobnu saradnju zaposlenih ili njihovih predstavnika, obezbeđivanje obuka i edukacija, komunikaciju sa zaposlenima, kao i eksternu komunikaciju.
“Mi smo kompanija u kojoj se od samog osnivanja neguje porodično-prijateljsko okruženje, čak i mnogo pre svih sertifikata koje smo dobili. Smatramo da su zaposleni ključni akteri svake organizacije, zbog čega je logično da osnove društvene odgovornosti kreću upravo od te oblasti. Postupak dobijanja sertfikata “DRUŠTVENO-ODGOVORAN POSLODAVAC” pomogao nam je da lakše razumemo i upravljamo različitim generacijama zaposlenih, da uspostavimo zdravo radno okruženje sa dobrim, podsticajnim međuljudskim odnosima i organizacionom kulturom. Dao nam je priliku za verodostojnije pokazivanje društveno-odgovornog ponašanja i komunikaciju sa ključnim zainteresovanim stranama, koje takođe donose odluke na osnovu etičkih kriterijuma, a daje nam i veliki zaokret ka održivijem poslovanju i doprinosi ekološkoj i socijalnoj dimenziji razvoja”, ističe Martina Sosič, CFO Direct Media United Solutions.
Direct Media kroz čak 17 usvojenih mera izlazi u susret zaposlenima i pomaže im da balans poslovnog i privatnog života bude što bolji. Zahvaljujući tome, zaposleni u Direct Mediji imaju fleksibilno radno vreme, mogućnost rada od kuće, slobodan dan za rođendan i za polazak deteta u prvi razred, postepeno vraćanje mama sa porodiljskog odsustva, davanje poklona za rođenje deteta, kao i za jubileje, ali i druge beneficije kao što su posete pozorištu, zoološkom vrtu, terapeutske masaže i mnoge druge benefite.
Direct Media United Solutions u svakodnevnom poslovanju ima za cilj da doprinese poslovnim rezultatima svojih partnera, uzimajući u obzir dobrobiti industrije i društva u celini. Zato je, kao komunikacijska agencija, prethodnih godina kreirala mnoge visoko prepoznate i nagrađene CSR kampanje. „Kad budeš bila spremna“ je pokret podrške žrtvama seksualnog nasilja, kako bi se žrtve ohrabrile da podele svoje priče isključivo onda kada za to budu bile spremne i da se poruči javnosti da za vreme koje im je potrebno ne treba nikome da se pravdaju. Zatim „HIV je etiketa“ je kampanja koja se bavi onima koji svakodnevno žive sa diskriminacijom zbog toga što su HIV pozitivni. U pitanju je edukativna kampanja o ovoj važnoj temi sa ciljem da se podigne svest javnosti o problemima sa kojima se susreću ljudi koji boluju od ove bolesti. Kampanja „Čuvaj se“, o bezbednosti u saobraćaju, imala je kao osnovni cilj da se u što većoj meri sačuvaju životi ljudi. Direct Media United Solutions je nosilac srebrne medalje EcoVadis, a već punih 8 godina i članica Foruma za odgovorno poslovanje, te će i ubuduće nastaviti da radi na mnogim projektima od društvenog značaja.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar