Redakciji portala Nova.rs ovog jutra javilo se više građana koji koriste usluge mobilne kompanije MTS Telekom Srbija, koji tvrde da imaju problem s mobilnim internetom. Kako ističu, celog jutra ne mogu da uspostave internet odnosno da se konektuju preko svog mobilnog uređaja na internet koji imaju u okviru svog paketa.
„Ne znam šta je u pitanju, ali celo jutro ne mogu da se konektujem na mobilni internet. Normalno upalim wi-fi, i gore u zaglavlju ekrana stoji kao da interneta ima, ali ga zapravo nema. A proverio sam stanje, imam i više nego dovoljno megabajta. Ima li neko sličan problem? Propade mi put do posla u autobusu“, naveo je jedan korisnik Tvitera u svojoj objavi.
Jednoj od korisnica MTS koja se javila našoj redakciji ispričala je da je zvala kol centar MTS i da su joj potvrdili da postoje problemi i objasnili da se radi na njihovom otklanjanju.
Redakcija portala Nova.rs kontaktirala je mobilni provajder Telekom Srbija s pitanjem da li ovog jutra postoje određene smetnje pri korišćenju mobilnog interneta, i ako postoje zbog čega je došlo do njih, ali odgovor još uvek nismo dobili.
Dobili smo obećanje da ćemo odgovor dobiti u najkraćem roku.
BONUS VIDEO: Kako MTS naplaćuje usluge koje ne koristite?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare