Velikom regionalnom online konferencijom, 21. i 22. marta, počinje osma sezona inicijative Coca-Cola podrška mladima. Ovogodišnje izdanje jednog od najvećih programa neformalne edukacije za mlade u Srbiji otvoriće četvoro najistaknutijih predavača iz prethodnih sezona.
Već osam godina cilj kompanije Coca-Cola HBC Srbija je isti – da kroz Coca-Cola podrška mladima inicijativu osnaži mlade u njihovim prvim karijernim koracima ili na početku njihovih biznisa. Do sada je oko 13.000 mladih iz naše zemlje sticalo nova znanja i veštine zahvaljujući Coca-Cola podrška mladima programu.
„Tržište rada svoje zahteve menja brže nego ikada, pa neformalna edukacija, praktične veštine i znanja često postaju ono što izdvoji kandidata za posao. Prepoznajući izazove sa kojima se mladi suočavaju, iz godine u godinu nastojimo da im budemo pouzdan izvor znanja i veština koje su im potrebne za karijerni uspeh. Ovogodišnji ciklus započinjemo velikom online konferencijom sa regionalno poznatim predavačima, za koje su upravo mladi rekli da bi voleli da ih čuju ponovo, a tokom godine ćemo nastojati da obrađujemo aktuelne, ali i nove teme, od značaja za karijeru“, navela je Zvezdana Vuletić, menadžerka za partnerstva sa zajednicom u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.
Teme i predavači na regionalnoj ALL-STAR konferenciji
Regionalna ALL-STAR konferencija zakazana je za 21. i 22. mart sa početkom u 16h. Tema prvog dana biće „Digitalni nomadi“. Šta je potrebno da bi se karijera razvila na ovaj način, koje su prednosti, a koji izazovi ovakvog načina rada, samo su neka od pitanja na koja će kroz svoja predavanja odgovoriti Dario Kesegi, influenser, jutjuber, digitalni nomad i Teodora Miljković, influenserka i PR menadžerka.
Drugog dana, korisne savete o tome kako izaći iz zone komfora podeliće glumac Slaven Došlo i Luka Bojanović Bojancce, crnogorski influenser.
Učešće na konferenciji je besplatno, a svi zainteresovani se mogu prijaviti OVDE, nakon čega će i dobiti link do online predavanja.
Coca-Cola podrška mladima deo je društveno-odgovorne inicijative Coca-Cola Hellenic Grupe. Realizuje se od 2016. godine na svim tržištima gde Grupa posluje, sa ciljem da se novim znanjima i veštinama za tržište rada osnaži više od milion mladih.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar