Vest da je Telekom Srbija otkupio prava na prenos engleske Premijer lige na kanalima Arena Sporta i dalje izaziva burne reakcije javnosti i stručnjaka. Ekonomista Goran Radosavljević smatra da „Telekom“ ozbiljno srlja u propast poslednjih nekoliko godina sa velikim dugom i profitom koji ne raste u skladu sa tim.
„Kompanija ima jako čudnu strategiju proširenja, od akvizicije „Kopernikusa“ preko priče sa „Kurirom“, za koje se ne vidi da daju očekivane rezultate. Nadam se da ovo nije još jedan promašaj u nizu. Ne vidim da se profit na tom polju povećao deset puta više pa da bude isplativo da se autorska prava plate toliko puta više u odnosu na prošle godine. Ukoliko je plaćeno 100 miliona po sezoni, a sezona ima 380 utakmica, to znači da bi za svaku utakmicu morali da prodaju reklame po ceni od 260.000 evra po utakmici, što je skoro neverovatno, jer nisu sve utakmice jednako gledane, pogotovo one na početku sezone. I to je računica da se bude na nuli, a valjda se radi tako da se nešto zaradi“, kaže Radosavljević.
Podsrtimo, državni „Telekom“ novcem građana Srbije obezbedio je 600 miliona evra u narednih šest godina za prenose fudbalske Premijer lige na kanalima TV „Arena Sport“.
Cena koja je gotovo deset puta veća od novca koji je za iste utakmice do sada izdvajao „Sport klub“ još jedna je epizoda u nizu suludih zaduživanja koje će na kraju platiti građani.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare