Majkrosoftov Xbox GamePass servis je prešao 25 miliona pretplatnika.
Servis koji je kompanija nazvala „Netflix za igre“ je jedan od glavnih aduta Xbox konzola i to sa dobrim razlogom. Ova usluga nudi odličan katalog naslova. To se odrazilo i na broj korisnika, pa je u odnosu na prošlu godinu GamePass dobio još 7 miliona korisnika.
Sa 18 miliona u januaru prošle godine, usluga je premašila 25 miliona sa tendencijom rasta.
Iako se prvobitno učinilo da je rast ove pretplatničke usluge usporio, GamePass je tokom praznika privukao mnogo novih korisnika.
Rast servisa u budućnosti sada već nije upitan nakon što je kompanija kupila „Activision Blizzard“ razvojni studio. Ovo znači da će u budućnosti sve igre iz portfelja „Activision“ poput „Call of Duty“ biti dostupne na servisu od prvog dana besplatno.
Fil Spenser, izvršni direktor Xbox-a, rekao je da će kompanija „ponuditi što više Activision naslova u okviru Xbox GamePass usluge. Kako stare, tako i one koji slede.“
Majkrosoft već dugo radi na unapređenju GamePass usluge, a uskoro bi pored Xbox konzola i računara, trebalo da postane dostupna i na mobilnim uređajima u obliku striming servisa.