Foto:Shutterstock/Daniel Avram

Akcije Netflixa su u sredu pale čak 35 odsto nakon što je objavljeno da je striming servis izgubio veliki broj korisnika i da se očekuje dalji pad narednih meseci. Taj trend je nastavjen danas i zabeležen je novi pad od 3,5 procenta.

Netflix je već najavio mesečni plan podržan reklamama, a insajderi su za britanske medije otkrili cenu povoljnijeg paketa i kako će implementacija izgledati u praksi.

Pročitajte još

Izvršni direktor striming servisa Red Hejstings otkrio je ranije ove nedelje da je platforma zvanično otvorena za reklame koje će omogućiti jeftiniju pretplatu.

Ovo se dogodilo nakon što je Netflix prvi put u istoriji počeo da gubi korisnike.

Kako su otkrili insajderi, novi jeftiniji plan će u Ujedinjenom Kraljevstvu koštati svega 5,49 britanskih funti mesečno, upola jeftinije od trenutnog standardnog plana koji košta 9,99 funti ili 15,49 dolara u Sjedinjenim Američkim Državama.

Cena može blago varirati od tržišta do tržišta, ali je sasvim izvesno da će svaki deo sveta dobiti jeftiniju varijantu usluge podržanu reklamama, kao i da će biti upola jeftinija od standardnog paketa. Cena novog paketa u Srbiji će najverovatnije biti 5,49 evra.

Analitičar Majkl Pačter je potvrdio ovu informaciju i otkrio kako bi implementacija ovih promena mogla da izgleda u praksi.

„Netflix će najverovatnije uvesti četiri pauze za reklame od po dva minuta. Jednu pre reprodukcije i još tri na dvanaestom, dvadeset četvrtom i trideset šestom minutu“, objašnjava on.

Foto: Vantage_DS/Shutterstock

Insajderka Tami Parker iz GlobalData misli da će Netflix slediti primer HBO Max-a.

„HBO Max nudi mesečni popust od 5 dolara za verziju sa oglasima. Sasvim je izvesno da će i Netflix slediti isti model“, istakla je Parker.

Možda vas zanima

U razgovoru sa investitorima prošle nedelje, Netflix je priznao da je počeo da gubi korisnike prvi put u poslednjih 10 godina.

Obraćajući se investitorima generalni direktor Netflixa je priznao da je na stolu jeftiniji plan podržan reklamama i dodao da je ovo odlična opcija za korisnike „koji žele nižu cenu i tolerantni su na oglašavanje“.

Nedavno je objavljeno i istraživanje koje pokazuje da Netflix ne beleži rast na tržištima nižih primanja, stoga je ovaj potez, prema mišljenju analitičara, potpuno očekivan.

***

BONUS VIDEO: Horor filmovi – Zašto volimo da se bojimo?

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare