Od početka ove godine se nagađa da bi Netfliks mogao da uvede jeftiniji paket koji će prikazivati reklame. Striming gigant je u aprilu ovu informaciju i zvanično potvrdio, a poslednji izveštaj "Blumberga" otkriva koliko će taj paket koštati i kako će implementacija izgledati u praksi.
Netfliksovi planovi za uvođenje jeftinijeg paketa usledili su nakon vesti da je striming gigant u prvom tromesečju ove godine počeo prvi put da gubi korisnike. Netfliks je u pomenutom periodu izgubio preko 200.000 korisnika.
Poslednji izveštaj „Blumberga“ sugeriše da bi se cena jeftinijeg paketa mogla kretati između 7 i 9 dolara mesečno.
Iz Netfliksa kažu da je cilj novog paketa privući korisnike koji su voljni da gledaju reklame u zamenu za nižu mesečnu pretplatu.
Netfliks planira da implementira oko četiri minuta reklama na svakih sat vremena, što je, prema izvorima koji su upoznati sa planovima kompanije, daleko manje od konkurencije.
Striming gigant će predstaviti jeftiniju opciju tokom poslednjeg tromesečja ove godine, dok će neki delovi sveta na jeftiniji paket morati da sačekaju do početka sledeće godine.
Portal „Verdž“ je nakon Blumbergovog izveštaja kontaktirao Netfliks, ali oni su naveli da je ta odluka „u ranoj fazi odlučivanja“.
Novi plan stiže u veoma turbulentno vreme za Netfliks. Nakon šokantnog pada broja korisnika početkom godine, servis je i u sledećem kvartalu zabeležio pad. Kao odgovor, servis je podigao cene pretplate u SAD, što je treće povećanje cena u poslednjih par godina.
Kompanija se suočava i sa oštrom konkurencijom drugih striming servisa, poput Dizni plusa i „HBO Max“, koji takođe spremaju jeftinije pakete.
***
***
Pratite nas i na mrežama: