Foto:Promo

Iz Maseratija su najavili da će svi njihovi modeli tokom sledećih pet godina biti elektrifikovani, odnosno italijanski brend će proizvoditi samo električna vozila i hibride.

Planovi velikih tradicionalnih automobilskih kompanija dobro su nam poznati već neko vreme, pa Folksvagen, GM i brojni drugi proizvođači budućnost industrije vide u elektrifikaciji.

Struja neće zaobići ni luksuzne i sportske automobile rezervisane za one dubljeg džepa. To se već vidi na nekoliko primera: Porsche već neko vreme nudi svoj prvi električni automobil Taycan, dok su nedavno iz Bentleya najavili potpunu elektrifikaciju svojih luksuznih modela.

Saznajte još:

Britanski proizvođač će posle 2026. proizvoditi samo hibride i električne automobile, a nakon 2030. svi njihovi novi automobili biće pogonjeni isključivo električnim motorima.

Slično su najavili sada i iz Maseratija, brenda luksuznih automobila koji je deo Fiat-Chryslera. Prvi čovek kompanije David Grasso najavio je potpunu elektrifikaciju tokom sledećih pet godina.

Ipak, elektrifikacija se ne odnosi isključivo na modele sa električnim motorima, već kako prenosi zimo.dnevnik.hr, očekuje se puno hibrida.

Foto:Promo

Saznajte još:

Još pre dve godine kada su iz FCA najavili planove vezane za električna vozila, spominjali su nekoliko hibrida iz Maseratija. Tokom leta kompanija je predstavila hibridnu verziju modela “Ghibli”, dok bi prvi potpuno električni automobil trebalo da bude Gran Turismo čije predstavljanje očekujemo sledeće godine.

Što se FCA tiče, njihovi planovi u vezi elektrifikacije su sporiji u odnosu na npr. VW koji će u narednim godinama uložiti destine milijardi evra u elektromobilnost i nove tehnologije.

Štaviše, do 2022. Nemci nameravaju da barem delimično elektrifikuju 30-ak modela, pa možemo da pretpostavimo da će vremenom još više ubrzati svoje planove vezane za tržište električnih vozila.

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar