Foto:Promo/VW press

Izvršni direktor nemačke kompanije priznao je grešku i izjavio da su komande osetljive na dodir „napravile dosta štete“ Volkswagenu. Prema njegovom mišljenju, haptičke funkcije su „frustrirale kupce koji ne treba da budu frustrirani“.

Automobile Volkswagena možete da volite ili mrzite, ali morate da priznate da su uvek imali funkcionalnu unutrašnjost sa intuitivnim komandama. Ipak, sve se to promenilo kada je osma generacija Golfa debitovala 2019. godine jer su inženjeri iz Volfsburga pokušali nešto novo sa komandama osetljivim na dodir. Ne mislimo isključivo na komande na volanu, već i na slajdere na centralnoj konzoli kojima se upravlja temperaturom u kabini i jačinom zvuka audio sistema.

Foto:Promo

Volkswagen ID.3 je takođe dobio isto rešenje, kao i drugi modeli iz ostalih brendova Volkswagen Grupe. U brutalno iskrenom intervjuu, izvršni direktor Thomas Schaefer je praktično priznao da su haptičke komande bile greška. Prvi čovek Volkswagena je izjavio da su komande osetljive na dodir definitivno „načinile dosta štete“ i da je kompanija „frustrirala kupce koji ne treba da budu frustrirani“. Srećom, nemačka kompanija će ispraviti svoju grešku i izbaciti slajdere za kontrolu temperature i komande osetljive na dodir na samom volanu.

Nedavno je električni ID.3 redizajniran na sredini životnog veka, ali je i dalje zadržao isti izgled unutrašnjosti. Prvi model koji će dobiti novo rešenje biće nova generacija Tiguana, a unutrašnjost bez komandi osetljivih na dodir se sprema i za redizajnirani Golf, kao i za Passat devete generacije koji će biti dostupan isključivo kao karavan.

Bonus video: Vozili smo Audi A3 u plug-in hibridnom izdanju – Evo zašto ova najskuplja verzija nije i najbolja