Foto: Tesla/Promo

Iako je nedavno Ilon Mask najavio da će proizvodnja Roadstera startovati početkom 2024. godine, sada tvrdi kako ne treba očekivati da prve primerci siđu sa proizvodnih traka pre kraja sledeće godine.

Ilon Mask najavio je drugu generaciju Teslinog Roadstera još 2017. godine i prema prvobitnom planu, prodaja ovog sportskog automobila trebala je da počne 2020. godine. Iako je sada sredina 2023, još uvek nije poznato kada će osobe koje su naručile ovaj automobil zaista moći da ga voze.

Foto: Tesla/Promo

Pre nekoliko nedelja, Mask je obavestio investitore da razvoj automobila još uvek nije završen i da će proizvodnja početi početkom naredne godine, ali izvršni direktor Tesle nedavno je na Twitteru izjavio da je početak proizvodnje ponovo odložen.

Foto: Mike Mareen/Shutterstock

Naglasio je da razume kako novo odlaganje testira strpljenje svih koji su rezervisali ovaj automobil i godinama sa nestrpljenjem čekaju početak prodaje, ali prema novom planu, početak proizvodnje se ne očekuje pre kraja 2024. godine. Naravno, s obzirom da Mask često odlaže stvari, niko se ne bi iznenadio ako se cela situacija sa početkom proizvodnje i prodajom Roadstera ponovo produži.

Foto: Tesla/Promo

Kada je Mask najavio Roadster, objavio je i impresivne performanse automobila. Ovaj automobil, koji je dovoljno veliki za četiri osobe, može da dostigne brzinu od 0 do 100 km/h za manje od dve sekunde, maksimalna brzina je veća od 400 km/h, a može preći oko hiljadu kilometara sa jednim punjenjem. Kako prenosi zimo.dnevnik.hr, sve to dolazi uz odgovarajuću cenu.

Foto: Tesla/Promo

Prvih hiljadu automobila koštaće 250 hiljada dolara, dok će kasniji modeli biti jeftiniji i moći će da se kupe za „samo“ 200 hiljada dolara. Takođe, svi zainteresovani prvo moraju da rezervišu ovaj automobil i plate depozit u iznosu od 50 hiljada dolara.

Ponovno odlaganje početka proizvodnje Roadstera, kako ističu na stranici Inside EVs, pokazuje da Tesli više nisu toliko važna premijum vozila, odnosno visoko performantni modeli sa visokim cenama, već postaju brend za široke mase. U prilog tome ide i nedavna informacija jedne analitičke kompanije prema kojoj je Model Y postao najprodavaniji automobil na svetu u prvom kvartalu ove godine, prestigavši Toyotu Corollu.

Bonus video: Vozili smo Audi A3 u plug-in hibridnom izdanju – Evo zašto ova najskuplja verzija nije i najbolja

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar