Foto: Promo/Seat

Seat je otvorio Test Center Energy (TCE), novi centar za istraživanje i razvoj baterija za električne i plug-in hibridne automobile u koji je uložio više od 7 miliona evra. Smešten je u tehničkom centru proizvođača u Martorellu, a koristi se za razvoj i testiranje performansi energetskih sistema za električna i hibridna vozila Cupra, Seat i Seat Mo, kao i drugih marki Volkswagen Grupe.

Test Centar čini deo globalne R&D mreže Volkswagen grupe i prvi je takav centar u Evropi van Nemačke, pored onih u Kini i Sjedinjenim Američkim Državama.

Seat i VW imaju za cilj da pretvore Španiju u vodeće evropsko tržište za električnu mobilnost.

Foto: Promo/Seat

„TCE će vršiti do 6.000 različitih testova godišnje, što će nam omogućiti da garantujemo performanse baterija i sistema za punjenje. DanašnjI događaj je odlična vest ne samo za elektrifikaciju kompanije, već i zato što će omogućiti da se pozicioniramo kao merilo za razvoj rešenja za održivu elektromobilnost“, izjavio je Werner Tietz, potpredsednik kompanije SEAT za istraživanje i razvoj.

Kao deo svoje strategije, SEAT S.A. planira da proizvodi električna vozila u fabrici u Martorellu od 2025. godine i da igra ključnu ulogu u razvoju i prodaji električnih vozila.

Test Center Energy prostire se na 1.500 kvadratnih metara, izgrađen je za samo 18 meseci i sadrži različita odeljenja za validaciju baterijskih modula. U ovim objektima radi više od 25 visokokvalifikovanih stručnjaka.
TCE može da izvrši do 6.000 kompletnih validacionih analiza funkcija vezanih za sistem visokog napona godišnje (baterija, punjenje, bezbednost). Baterije će prolaziti u proseku više od 17.500 sati testiranja kako bi se obezbedile optimalne performanse u svim okolnostima, tokom svog životnog ciklusa.

Foto: Promo/Seat

Takođe, u centru postoji nekoliko različitih komora koje testiraju baterije i module u ekstremnim tempetarutnim uslovima, između -25 i +55 oC, simulirajući na taj način različite uslove sa kojima se automobil može sresti u svom životnom ciklusu.

Foto: Promo/Seat

Bonus video: Vožnja sa Tinom i Nebojšom – Ko mrzi vožnju „u braniku“ i kakva je najsnažnija Dacia svih vremena?

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar