Da su automobili i mobilni telefoni postali sličniji nego ikada pre, toga smo svesni. Veliki ekrani i napredni operativni sistemi postali su važan deo svakog modernog automobila, a kako tvrde Renault i Google, uz nova unapređenja, modeli francuske kompanije će imati brojne opcije koje poseduju mobilni telefoni.
Renault i Google proširuju svoju saradnju zarad unapređenja mogućnosti softverskih nadogradnji putem interneta.
„Želimo da automobil postaje inteligentni objekat koji uči i koji može da se nadogradi putem interneta kao mobilni telefon“, izjavio je izvršni direktor francuske kompanije Luca de Meo.
Mnogi proizvođači automobila se trude da sustignu Teslu na polju tehnoloških mogućnosti, uključujući i opciju daljinskog unapređenja vozila. Partnerstvo sa tehnološkom kompanijom Google, omogućiće francuskom proizvođaču da vozaču ponudi više softverskih unapređenja, kao i dodatnih usluga na zahtev. Nove digitalne funkcije u vozilu će stvoriti dodatni prihod za Renault, a jedan od novih sistema biće i mogućnost pronalaska automobila na velikim parkiralištima.
Partnerstvo kompanija Renault i Google će obezbediti francuskoj kompaniji da ubrza svoju digitalnu transformaciju, od početka dizajna automobila do njegovog tržišnog predstavljanja, kroz ceo proces proizvodnje.
Na ovaj način se pokazuje „horizontalna strategija“ pod vođstvom De Mea, koja uključuje saradnju na softveru sa programerima umesto da se tehnologija razvija unutar Renaulta, a to je strategija koja je dala različite rezultate kod drugih tradicionalnih proizvođača automobila.
Bonus video: Koliki mu je domet, a cena? Vozili smo prvi Renault Megane na struju