Foto: Twitter/Autocar

Glavni rival BMW-ovoj Seriji 3 i Audijevom A4 obnovljen je od glave do pete i ima velike planove. Mercedesova “C-Klasa” za 2021. donosi mnogo novotarija, od platforme, elektrifikovanih pogona, do autonomne vožnje. “Uhvaćena” gotovo bez maske, otkriva kako će izgledati finalni proizvod.

Kako je tokom proteklih nekoliko godina došlo do određenog pada prodaje Mercedesove “C-Klase”, usled sve veće globalne potražnje za SUV modelima, nemački proizvođač je rešio da petu generaciju limuzine (kodnog naziva W206) obogati mnogim elementima prikazanim na novoj “S-klasi”, navodi Autocar.

Prema fotografijama nastalim nedavno, tokom finalnih testiranja buduće “C-Klase”, jasno je da dizajnerski predstavlja evoluciju aktuelnog modela. Iako će prednji i zadnji deo, kao i farovi izgledati drugačije, proporcije novog modela, dimenzije, kao i čitava silueta i dalje su vrlo slične generaciji koju će sledeće godine zameniti.

Ipak, osnova nove “C-Klase” je nova MRA (Modular Rear Architecture) platforma, koja donosi mnoge prednosti u odnosu na prethodnika. Neke od njih, prema saznanjima magazina Autocar, obuhvataju napredni elektrifikovani pogon koji podržava 48-voltni sistem, a koji je ključan za plan da peta generacija ponudi novu gamu plug-in hibridnih jedinica.

Saznajte još:

AMG verzija će biti, ali će, kako se navodi V8 motor iz “C63 AMG” verzije biti zamenjen dvolitarskim agregatom od četiri cilindra koji će razvijati više od 500 KS.

Na novoj platformi će, osim limuzine, karavana, kupea i kabrioleta “C-Klase”, nastajati i budući “GLC” i “GLC coupe”, koji će nuditi kako pogon na zadnjim, tako i na svim točkovima.

Foto: Twitter/Autocar

Novitet u gami biće “C-Klasa all terrain”, kao relevantni rival “audiju A4 allroad”. Baziran na karavanskoj verziji, “all terrain” će nuditi robusniji stil, podvozje, branike i rubove sa zaštitom, kao i veće rastojanje od tla.

Motorizacija pete generacije primarno će obuhvatati četvorocilindarske benzince i dizelaše u verzijama blagih (EQ Boost) ili plug-in hibrida (EQ Power).

Kako bi “C-Klasa” za 2021. godinu bila jedna od najnaprednijih modela u segmentu, Mercedes planira da je opremi i najnovijom generacijom autonomne vožnje. Kao i u novoj, sedmoj generaciji “S-klase”, ovaj sistem će omogućiti dužu vožnju bez angažovanja ruku vozača sve do brzine od 80 km/h.

Foto: Twitter/Autocar

To ujedno znači da će nova “C-Klasa” imati mnogo više senzora, uključujući dalekosežni lidar, zatim radar, najnovije ultra-sonic senzore i novu stereo kameru. Ovaj sistem omogućiće i daljinsko parkiranje putem aplikacije u pametnom telefonu. Nešto što smo već videli kod nove “S-klase”.

Pogledajte kako radi sistem automatskog daljinskog parkiranja (Automated Valet Parking) putem mobilnog telefona u „S-Klasi“, a kojim će biti opremljen i W206.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar