Podeli:
Foto:Mercedes-Benz

Mercedesova “G-Klasa” je do sada izvedena u brojnim varijantama, poput “4x4 squared”, “6x6” ili “landaulet”, ali pred vama je sada “Projekat Gelandewagen”, koji prvi put predstavlja čuvenu “kocku” u "street" trkačkoj verziji. 

Ovo vrlo neobično izdanje Mercedesovog surovog terenca, predstavlja zajedničku viziju Virdžila Abloha, glavnog dizajnera kompanije Luj Viton i šefa dizajnerskog odeljenja Mercedes-Benza, Gordena Vagenera.

“G-Klasa” je iskorišćena kao platforma za istraživanje i dekonstrukciju budućih shvatanja značenja luksuza. Rezultat je do sada neviđena forma vanvremenskog terenca koju najbolje opisuju reči Vagenera: “Ovim projektom smo želeli da ispitamo buduće poimanje luksuza, kao i želju za lepim i neobičnim. Završni proizvod leži negde između realnosti i budućnosti.”

Foto:Mercedes-Benz

Ako izuzmemo prve generacije legendarnog “gelandewagena” i trkačke verzije za “offroad” takmičenja, poput Pariz-Dakar relija, ovo je prva ikada predstavljena “street racing” verzija “mercedes G-Klase”.

Istovremeno nepogrešivo zadržava prepoznatljivi oblik i stil “kocke”, ali i usvaja duh trkačkog automobila. Proces dizajna pred vama je rezultat ličnog iskustva dvojice dizajnera koji su vlasnici “G-Klase” i njihovog viđenja potencijala koji ovaj automobil ima.

Foto:Mercedes-Benz

Pogledajte još:

Eksterijer je zadržao poznatu kockastu siluetu, a finalni dizajn donosi u potpunosti ogoljenu konstrukciju i slavi sve nesavršenosti nastale tokom procesa ručne izrade koji ovaj automobil čine jedinstvenim.  Čak je i deo karoserije ručno peskiran kako bi se postigao utisak vanvremenske jednostavnosti. Na varove karoserije se gledalo kao na ukrase, a veština majstorskog rada na “Projektu Gelandewagen” je u prvom planu.

Foto:Mercedes-Benz

Retrovizori, migavci i prednji rol-bar su demontirani, a “G-Klasa” je dobila široki “body kit”, dok je ogibljenje ekstremno spušteno, kako bi potpuno novi,  trkački izgled bio upotpunjen. Iako prenaglašeno veliki, točkovi sa trkačkim pneumaticima kao i rezervni točak, ipak ne narušavaju klasičnu harizmu “G-Klase”.

Foto:Mercedes-Benz

Enterijer je potpuno ogoljen, a centralni motiv predstavlja zaštitna rol-bar konstrukcija. Klasična instrument tabla je zamenjena sa verzijom koja podseća na pokazivače iz trkačkih automobila.

Potpuni kontrast ovome daju sedišta i volan, dizajnirani u F1 stilu. Ključni bezbednosni elementi koji vozilo i čine trkačkim, poput pojaseva sa vezivanjem u pet tačaka i zaštitnog rama, naglašeni su plavom i jarko crvenom bojom kako bi odudarali od ostatka enterijera dominantno bele boje.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar