Foto: Miloš Nikodijević

Produženi Mercedesi pripadali su serijama W114/W115 i W123 i bili su namenjeni hotelima i diplomatskim predstavništvima. Ambasade na zapadu su morale imati svoj vozni park i tako je jedna dugačka crna W123 limuzina stigla u SFRJ.

Ovaj W123 iz 1985. godine je naručen direktno iz fabrike u verziji 250 sa manuelnim menjačem i pogoni ga redni šestocilindrični motor zapremine 2.5l sa četvorogrlim karburatorom.

Foto: Miloš Nikodijević

Njegov sadašnji vlasnik Miroslav je napomenuo da je to jedan je od 5.200 napravljenih produženih W123, te da je prilikom naručivanja, od opreme dobio Becker muziku, elektronsku antenu i klimu, ali ne i električne podizače prozora. Tablice koje je nosio bile su BG-88-A08 i vožen je do 1998. kada je na licitaciji prodat:

„Vlasnici su ga držali u garaži dvadeset godina, ja sam ga kupio od njih i proveo godinu dana sređujući ga.“

Foto: Miloš Nikodijević

Saznajte još:

Radovi su obuhvatali sređivanje sitnih detalja i klime koja dugo nije radila, a neki od tih detalja bili su iznenađujuće teški za pronaći.

Budući da je karoserija ovog automobila drugačija od regularne W123, pojedine lajsne su jedinstvene i samim tim retke. Zadnja leva lajsna je tako došla iz Bangladeša, dok su ratkapne za felne od 15 inča takođe dugo tražene.

Kako se vozi ovaj Mercedes sa produženim međuosovinskim rastojanjem i kako izgleda unutra, saznajte ovde.

Izvor: Autoslavia

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar