Foto: BMW

Zvuči neverovatno, ali naslednik legendarne Serije 8 (E31) na kog se čekalo 20 godina nije uspeo da ostvari zapažen tržišni rezultat.

Prve vesti o nasledniku originalne Serije 8 prihvaćene su s oduševljenjem, međutim nakon što je model ugledao svetlost dana usledilo je blago razočarenje. To je bio automobil kom bi bolje pristajalo mesto Serije 6, ali i većina potencijalnih kupaca je u međuvremenu odrasla i „spas“ potražila drugde, pa i u tzv. super-SUV segmentu.

Kako pišu u BMWBlogu, Seriji 8 se ne piše dobro. Coupe i cabrio biće penzionisani do 2025. godine, a treća generacija Serije 8 imaće isključivo Gran Coupe verziju. I ne samo to, nova Serija 8 će kad stigne 2026. godine nositi istu CLAR osnovu, a nudiće se isključivo u električnom izdanju. Da se dodatno zbunimo ova Serija 8 trebalo bi da bude most između električnih i5 i i7.

Zanimljivo je da će u isto vreme biti spremna „Neue Klasse“ platforma namenjena električnim automobilima, ali je neće koristiti nova Serija 8. Očigledno elektrifikacija ne ide očekivanim ritmom, pa će se igrati na dve stolice. U slučaju BMW-a to znači kombinovanje dve platforme sve do finalnog prelaska na struju, piše Index.hr.

Pogledajte kultnu BMW „osmicu“ koja se mazi i pazi u Beogradu.

Bonus video: Ne želim da izađem iz ovog automobila – Vozili smo BMW M240i

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar