Ilustracija, model i4, Foto:BMW

Svi koji su se "strašno potresli" oko dizajna nove prednje maske na aktuelnim BMW modelima, neka sednu. Nemačka kompanija će od 2025. pa nadalje predstavljati radikalno drugačije automobile. "Neue Klasse" je treća faza u BMW-ovoj električnoj transformaciji koja uvodi novi dizajn i fokus na napredni softver.

BMW Group od 2025. godine ulazi u „treću fazu“ tranzicije ka elektrifikaciji i do tada planira da proda dva miliona električnih vozila kupcima širom sveta. „Neue Klasse“ (Nova klasa) znači da će BMW u toj fazi uvesti novu generaciju električnih pogonskih sklopova, usvojiti „radikalno novi“ pristup održivosti i uvesti novu softversku platformu.

Modeli iz ove nove klase dizajnerski će se drastično razlikovati od BMW-ovih aktuelnih modela, a kako kažu iz kompanije, „imaće proporcije koje se razlikuju od prošlosti“, a akcenat će biti na pružanju više unutrašnjeg prostora.

Ilustracija, model i4, enterijer, Foto:BMW

Prva faza u procesu transformacije BMW-a započela je lansiranjem programa „Project i’, u okviru kog je prikazao svoje prve elektrifikovane modele, poput BMW i3 i i8, kada je istraživao nove mogućnosti u softveru i „digitalnoj interakciji s vozilom“.

Druga faza predstavila je strategiju „Snaga izbora“, u kojoj su dostupni svi BMW modeli sa različitim pogonskim sklopovima – od motora SUS, preko hibridnog, plug-in hibridnog do čistog električnog.

I sada, u ovoj trećoj fazi, BMW će razviti i ponuditi „potpuno novo korisničko iskustvo koje nikada ranije nije viđeno u serijskim vozilima“. Fokusiraće se na novi pristup platformama vozila i uvođenje posebnih tehnoloških paketa, a što će omogućiti prilagođavanje operativnog sistema za svako vozilo posebno, zavisno od toga u kojoj regiji se prodaje.

Ilustracija, model i4, Foto:BMW

„BMW grupa nikada nije zadovoljna postignutim do sada – to je ono što je izdvaja od ostalih. Taj duh će karakterisati i Neue Klasse: visoka tehnologija na četiri točka za kupce koji nameravaju da za samo pet godina iskuse kako će se izgledati mobilnost 2030. godine“, rekao je izvršni direktor Oliver Zipse.

Do 2023. godine nemačka kompanija će imati 12 potpuno električnih vozila u prodaji širom sveta, nudeći barem jedan električni automobil u 90% svojih trenutnih tržišnih segmenata.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare