Foto: Alfa Romeo

Ko je razmišljao o kupovini ovih sjajnih Alfa Romeo sportskih modela, sada može lagano da prestane, ili da počne da skuplja još novca. Svih 500 dostupnih primeraka Giulie GTA i GTAm je rasprodato. Cene u Italiji su startovale od 175.000 evra za Giuliu GTA, i 180.000 evra za još "luđu" Giuliu GTAm. Od sada, njihova vrednost samo će da raste, ako se neko od vlasnika uopšte odluči na prodaju. Skrećemo pažnju na to da su ovo bili i poslednji pravi sportisti na "prljavi" pogon iz italijanske fabrike, jer sada sledi elektrifikacija.

Prošle godine u martu Alfa Romeo startovala je sa prodajom dva posebna izdanja svoje vrhunske kompaktne limuzine Giulie – GTA i GTAm. Dve verzije bile su limitirane proizvodnje, s većom snagom, posebnim naglaskom na performanse, ekstremnijom aerodinamikom i manjom težinom.

Foto: Alfa Romeo

Godinu i po nakon toga, uz znatno veću cenu od ‘standardne‘ Giulie Quadrifoglio, italijanski proizvođač automobila prodao je svih 500 primeraka GTA i GTAm serije, piše Auto Klub.

Iz Alfa Romea navode da je mnogo primeraka ‘otišlo‘ u Kinu, Japan i Australiju. Podsetimo da GTA i GTAm nisu bili dostupni u Severnoj Americi.

Ovih 500 dostupnih primeraka ponuđeno je u znak kultne Alfe Romeo Giulie GTA iz 1965. godine koju je razvio Autodelta Racing Team u Balocu, u istom broju, s obzirom na to da ih je toliko bilo potrebno za homologaciju modela kao sportskog automobila u Group 2 Turismo klasi.

Foto:Alfa Romeo

Uz to, reč je o modelima koji su vratili ‘GTA‘ značku na Alfine automobile na 110. rođendan kompanije. Svakako, GTA i GTAm treba spomenuti i kao poslednji ‘čisti‘ sportski model italijanske marke saa unutrašnjim sagorevanjem pre nadolazeće elektrifikacije. To bi svakako trebalo da utiče na njihovu vrednost u budućnosti.

Foto: Alfa Romeo

Podsetimo da su GTA i GTAm opremljeni su 2,9-litarskim twin-turbo V6 koji razvija 540 KS (397 kW). Stotku hvataju za 3,6 sekundi, a zahvaljujući novoj konfiguraciji oslanjanja razvijenoj uz pomoć Alfinih trkača, bolje se snalaze po krivinama od standardnog modela.

Pogledajte galeriju:

Što se tiče dizajna, GTA ima 20-inčne alu naplatke s centralnim šrafom i redizajniranu karoseriju koja uključuje aktivni prednji spojler, veće usisnike, produžetke blatobrana, fiksno zaadnje krilo (GTAm) i veći difuzor s Akrapovič izduvima od titanijuma. Bez zadnjih sedišta, GTAm je od standardnog Quadrifoglia lakši za 100 kilograma.

Bonus video: Vožnja aktuelnih Porsche modela kroz Srbiju

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare