Foto: Promo/BMW

Bavarska kompanija više ne troši vreme kamuflirajući unapređeni X6 M tokom pretprodukcijskih testiranja. Naravno, malo su sakrili izgled prednjeg dela, ali skoro ceo ostatak vozila je sada fotografisan bez kamuflaže tokom poslednjih evaluacija na Nirburgringu.

Očigledno je da će najveće promene biti na prednjem delu automobila koji BMW i dalje uspešno skriva, a očekuju se novi branik, svetla, maska hladnjaka, kao i delovi poklopca motora.

Verovatno je da će glavna stavka ovog redizajna biti nova, tanja prednja svetla i blago redizajnirana maska hladnjaka. Ispod njih, nalazi se branik koji će imati niže otvore i biti dosta uži u poređenju sa aktuelnim modelom.

Što se izgleda zadnjeg dela tiče, očekuje se da BMW ostane veran aktuelnom rešenju, i da neće biti puno promena pozadi. Primećeni prototip na Nirburgringu ima identičan izgled zadnjeg dela kao i aktuelna generacija, pa se kompanija iz Minhena nije mučila oko kamufliranja. Ipak, ne bi bilo teško za BMW da postave nova zadnja svetla sličnih dimenzija, ali drugačijeg dizajna.

Špijunski fotografi nisu uspeli da snime unutrašnjost, ali izgleda da je i ona kamuflirana. To bi moglo da znači da će novi BMW X6 dobiti najnoviji iDrive 8 softver sa zakošenim ekranom, što je rešenje koje smo već videli kod električnog modela iX. Očekuju se i druge promene u kabini, ali ipak minimalne.

Što se pogonske jedinice kod modela BMW X6 M tiče, ne očekuju se promene. To znači da će ovaj performantni SUV i dalje pokretati 4,4-litarski agregat sa 625 KS u Competition izdanju. Zvanična premijera redizajniranog BMW-a X6 se očekuje uskoro, ali datum još uvek nije poznat.

Bonus video: Snimili smo reakcije naših ljudi na BMW iX

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare