Trendovi na automobilskom tržištu su jasni i prvenstveno se odnose na elektrifikaciju, a Daimler, odnosno Mercedes ne želi da zaostaje.
O Folksvagenovim planovima elektrifikacije pisali smo više puta – nemački automobilski gigant tokom sledećih godina planira da uloži čak 73 milijarde dolara u elektrifikaciju i digitalizaciju.
Slične korake nameravaju da naprave i druge tradicionalne automobilske kompanije, pa su i iz Audija najavili investiciju od 12 milijardi evra u elektromobilnost i do 2024. od njih možemo da očekujemo više od 30 automobila sa elektromotorima, od čega će najmanje 20 pokretati isključivo struja, odnosno neće biti hibridi.
Planove za period od 2021. do 2025. objavili su i iz Daimlera pa je i njima, nije teško pogoditi, u prvom planu elektrifikacija.
Kako brojne države razmišljaju o zabrani prodaje automobila sa motorima s unutrašnjim sagorevanjem tokom ove i sledeće decenije, tradicionalne automobilske kompanije na vreme moraju da se pripreme za takvu radikalnu promenu.
Što se tiče priprema, to uključuje velike investicije u elektrifikaciju, digitalizaciju i nove tehnologije.
Budžet koji je Daimler odredio za navedeni period iznosi više od 70 milijardi evra, a taj novac će investirati u istraživanje, razvoj, fabrike i opremu, prenosi zimo.dnevnik.hr.
Najveći fokus kompanije biće upravo na elektrifikaciji i digitalizaciji, odnosno još preciznije, najviše novca namenjeno je planovima za razvoj Mercedesovih modela sa električnim motorima, uključujući i elektrifikaciju game kamiona.
Mercedes-Benz malo je zakasnio sa razvojem automobila sa elektromotorima u odnosu na deo konkurencije, ali u poslednje vreme su prikazali da imaju u pripremi nekoliko zanimljivih modela serije EQ, sa kojima će krenuti u osvajanje tržišta – od modela EQC do EQS i EQS SUV-a, EQA i EQE, o kojima detaljno možete saznati ovde.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: