Foto:Seat

Ako bismo birali najzapostavljeniji brend unutar Volkswagen Grupe, to bi najverovatnije bio Seat, pa ne čudi da se budućnost španske kompanije dovodi u pitanje. Ipak, šef Volkswagena smatra da Seat ima perspektivu.

Nedavno je zabeležen uspeh sa lansiranjem marke Cupra, a paralelno je ponuda proširena krosover modelima, pa je španski brend privukao mlađu klijentelu i ušao u neko mirnije razdoblje.

Foto:Seat

Slično misli i Thomas Schafer, prvi čovek Volkswagena, ali ni on nije siguran kakva je dugoročna budućnost ovog brenda. „Nećemo ubiti Seat. Ali moramo odlučiti o njegovoj budućnosti. Još uvek radimo na planu za Seat, ono što znamo je da je siguran do 2028. ili 2029. On je ulazni model za mlađe kupce i igra važnu ulogu u Evropi, posebno u Španiji, Velikoj Britaniji i Austriji“, izjavio je Schafer u intervjuu za britanski Autocar.

Foto:Seat

Schafer ne krije kako budućnost vidi u Cupri koja će osetno brže krenuti putem elektrifikacije. Seat će ipak morati da pričeka da baterije dodatno pojeftine, kako bi snažnije krenuo u tom smeru. Do tada mu ostaju isključivo plug-in hibridi, a postoji i mogućnost da Seat postane takozvani brend mobilnosti i da nudi jeftina gradska vozila u najam.

Kako piše Index.hr, Seat se sada definitivno nalazi u nezgodnoj situaciji. Ako opstane kao masovni proizvođač automobila, tu će se kositi sa Škodom, dok je na polju razigranih mladalačkih i sportski nastrojenih modela Cupra već preuzela primat. Lako bi moglo da se dogodi da Seat jednostavno postane suvišan.

Bonus video: Zašto smo „odlepili“ za Cuprom Formentor VZ5

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar