Foto: EPA/PAUL BUCK

Sofija Vergara pokrenula novi brend koji "repozicionira donji veš kao alat za osnaživanje, a ne kao sredstvo zavođenja".

Brend donjeg veša Sofije Vergara i Renate Black, EBI, zaradio je 6 miliona dolara.

Kolumbijsko-američka glumica i kompanija njenog poslovnog partnera, pod nazivom „Empovered bi Iou“, dobila je ogroman podsticaj iz okrugle investicije serije A.

Pokrenuta 2018. godine, kompanija „repozicionira donji veš kao alat za osnaživanje, a ne kao sredstvo zavođenja“, piše Dailymail.

PROČITAJTE JOŠ

Njihovi brus halteri i donji veš nisu slični ni po čemu drugom na tržištu, jer su napravljeni tehnologijom „bez klizanja“, patentiranom od strane brenda.

Štaviše, 10 odsto profita od prodaje njihovih komada ide Fondaciji „Seven Bar“, neprofitnoj organizaciji koja ženama koje žive u siromaštvu daje kredite za pokretanje sopstvenog posla.

Zvezda moderne porodice Vergara, koja je ranije rekla da zna da želi da njihov asortiman uključi veličinu i da odgovara „potrebama“ svake osobe i nada se da će to „osnažiti žene širom sveta“.

Sofija je dodala za svoju liniju : „Žene žele da budu uključene. Bilo je njih većih veličina, bilo je njih manjih veličina koje nisu mogle pronaći pravi donji veš“.

„Zato je važno znati šta ženama treba“.

„Pokušavamo da osnažimo žene širom sveta. Svaka žena ima veoma zanimljivu i srceparajuću priču, i odlično je što smo uspeli da ih malo poguramo u vreme kada im je potrebno“.

Bonus video:

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk i Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar