"Nisam rekao da mi se to ne dopada (smeh). Oko nas sedi deset riba, tresu gu*icama... Nisam znao da će baš toliko očigledno da se dešava. To baš ide do kraja, onako do koske da se sve vidi i odmah sve da se zna. Treba bar jednom mesečno imati nastup negde gde će da se tresu zadnjice, ali ipak se treba posvetiti publici", ispričao je Relja Despotović situaciju sa beogradskog nastupa koji je Crni Cerak nedavno održao.
Novo trep i rep čudo „Crni Cerak“ pridružio se humanitarnoj akciji „Slavimo život – Muzikom protiv digitalnog nasilja“, te će jasno iskoristiti svoj uticaj i svetu poslati poruku da ne treba ništa trpeti i da se otvoreno mora razgovarati o svemu.
Tim povodom popularni sastav će sa brojnim kolegama održati koncert 11. februara na beogradskom sajmu u 17 sati, kada će biti organizovan i „Influenser Award“ gde će se podeliti nagrade influenserima koji su podržali ovu akciju i podelili svest o digitalnom nasilju.
Predstavnik Crnog Ceraka, Relja Despotović pod umetničkim imenom Seksi, u video intervjuu za Nova.rs istakao je da mu je zadovoljstvo što je njegov sastav pozvan da učestvuje na pomenutoj manifestaciji i da će se kroz muziku svim silama izboriti da zaustavi nasilje. Crni Cerak nedavno je održao nastup na zimskom „Fristajleru“ povodom promocije pesme „#CC2“ koju su snimili za film „Južni vetar“ i samim tim dospeli do nivoa najtraženijih izvođača.
„Izgleda je bio pravi trenutak da mi krenemo jako radimo to što radimo i mislim da radimo prave stvari, odnosno da nam je svaki potez pravi i da ne vučemo pogrešne poteze. Sve radimo u pravom trenutku i na pravi način. Više imamo sreće nego pameti“, rekao je Relja i otkrio šta je to bilo presudno što je „Crni Cerak“ izdvojilo od ostalih“, kazao je on i dodao:
„Ja mislim da je možda „#CC1“ ipak bio presudan zato što je to pesma koja nema nikakvu formu hita, znači ima samo jedan, drugi i treći lik. Nije čak ni pesma, nema refren, nema nista, a postala je viralna. Posle toga je naišla „#CC2″ gde smo mi o svemu tome pričali kao da smo na ulici. To je počelo da se sluša po klubovima. Mislim da je taj prelazak u našu komercijalu sa tekstovima koji su ostali isti bili ključni“, rekao je Relja.
Reper ističe da je po prvi put osetio blud i nemoral na njegovom nastupu, što mu se, u neku ruku, izuzetno dopalo.
„Moram napraviti razliku kada smo bili prvi put na letnje. „Fristajleru“ i tada je bila promocija „Ferarija“. U tom trenutku nije bilo to ono pravo, nisam znao šta zapravo znače splavovi. Kada sam nedavno otišao na promociju „CC2“ na zimski „Fristajler“ i video onaj blud i nemoral, sve mi je bilo jasno. Ustvari, skapirao sam šta nas u životu sve očekuje“, kazao je Relja, pa nam je pojasnio šta za njega predstavlja blud i nemoral.
„Nisam rekao da mi se to ne dopada (smeh). Oko nas sedi deset riba, tresu gu*icama… Nisam znao da će baš toliko očigledno da se dešava. To baš ide do kraja, onako do koske da se sve vidi i odmah sve da se zna. Treba bar jednom mesečno imati nastup negde gde će da se tresu zadnjice, ali ipak se treba posvetiti publici. Volim kad reaguje na naše pesme, kad dižu bliceve u vazduh i svi vrište. Uvek je lepši osećaj nego kad su tu ribe koje mogu videti na svakom ćošku. Ne moram ja da nastupam da bi se to oko mene dešavalo. Činjenica je da bude lepo ponekad“, rekao je on.
Ceo intervju sa Reljom Despotovićem pogledajte u prilogu na početku teksta.
BONUS VIDEO: Intervju Relja Despotović „Crni Cerak“
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.