trezno i oprezno reklama
Foto: Printscreen/YouTube/ Udruženje pivara Srbije

Pogledajte kratak film ''Trezno i oprezno''

Da li su vam preporučene mere u borbi protiv korona virusa sada deo rutine? Da li je odgovornost u konzumaciji alkohola nešto što je MUST DO u vašem okruženju?

Udruženje pivara Srbije novim edukativnim filmom „Trezno i oprezno“ želi da podseti sve potrošače da je lična odgovornost, kako u pogledu mera povodom pandemije tako i u odnosu na konzumaciju alkohola, najvažnija karika u stvaranju bezbednog okruženja svih nas.

Udruženje pivara Srbije, koje čine Apatinska pivara, Carlsberg Srbija, HEINEKEN Srbija i Sladara Soufflet, je još 2017. pokrenulo kampanju „Trezno i oprezno“. Cilj ove inicijative je promocija koncepta odgovornog i umerenog konzumiranja alkohola.

Pogledajte kako jedna vesela ekipa obeležava rođendan pod novim režimom, odgovorno u obe ove dimenzije.

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk i Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar