Foto:Promo

Youtube kanal IDJVideos ponovo je uspeo da obori sve rekorde i nadmaši cifru od čak 3,5 miliona subscriber-a, da dostigne impresivnih 80 miliona pregleda mesečno i više od 6 milijardi pregleda od nastanka kanala.

Ovim brojkama IDJVideos zvanično je potvrdio titulu najpopularnije i najtraženije produkcijske i izdavačke kuće.

PROČITAJTE JOŠ

Izvođači sa kojima IDJ sarađuje, najuspešnije su poznate ličnosti u regionu, a među onima koji su svoje poverenje ukazali upravo ovoj kući jesu Nikolija, Relja, Coby, MC Stojan, Jelena Karleuša, Emina, Cvija, Teodora, Severina i brojni drugi.

O uspešnosti IDJ-a govori i više od 1000 zadovoljnih klijenata, više od 85 izdavačkih kuća, preko 1000 izvođača i 450 kanala, dok IDJDigital distribuira više od 25 hiljada pesama na digitalne platforme kao što su Spotify, Apple Music, Deezer i YouTube.

Foto:Promo

Rame uz rame sa IDJVideos stoji i IDJKids koji sa trenutnih 900 hiljada subscriber-a veoma brzo i uspešno gazi ka prvom milionu, ali i IDJTV, najgledanija muzička televizija u regionu, čiji je Youtube kanal prešao 200 hiljada subscriber-a. IDJ na ovaj način još jednom je dokazao apsolutnu superiornost kako u entertainment industriji, tako i u produkciji sadržaja za decu!

IDJ svoju priču započeo je kao video produkcija specijalizovana za izradu muzičkih spotova, dok je danas nezavisna izdavačka kuća koja se bavi produkcijom videa, filmova, emisija, TV formata i brojnih drugih sadržaja. Servisi koje nudi dostupni su svakome ko želi da se priključi muzičkoj industriji, a usluge koje pruža i konekcije koje stvara rasprostranjene su i učvršćene po celom svetu.
U okviru IDJ posluju još i IDJTunes (label i izdavaštvo), IDJDigital (servis digitalne distribucije).

Sve ove grane zajedno predstavljaju jedinstvenu ponudu na jednom mestu za izdavačke kuće, umetnike i njihovu publiku svih uzrasta. Procenjena publika uključuje oko 50 miliona
konzumenata širom Balkana kao i iz zemalja kao što su Nemačka, Austrija, Švajcarska, USA, Canada, Švedska, Grčka, Bugarska i Turska.
Od 2017. godine IDJ posluje u okviru United Media grupe.

Ovim brojkama IDJVideos zvanično je potvrdio titulu najpopularnije i najtraženije produkcijske i izdavačke kuće.

Izvođači sa kojima IDJ sarađuje, najuspešnije su poznate ličnosti u regionu, a među onima koji su svoje poverenje ukazali upravo ovoj kući jesu Nikolija, Relja, Coby, MC Stojan, Jelena Karleuša, Emina, Cvija, Teodora, Severina i brojni drugi. O uspešnosti IDJ-a govori i više od 1000 zadovoljni klijenata, više od 85 izdavačkih kuća, preko 1000 izvođača i 450 kanala, dok

IDJDigital distribuira više od 25 hiljada pesama na digitalne platforme kao što su Spotify, Apple Music, Deezer i YouTube.

Rame uz rame sa IDJVideos stoji i IDJKids koji sa trenutnih 900 hiljada subscriber-a veoma brzo i uspešno gazi ka prvom milionu, ali i IDJTV, najgledanija muzička televizija u regionu, čiji je Youtube kanal prešao 200 hiljada subscriber-a. IDJ na ovaj način još jednom je dokazao apsolutnu superiornost kako u entertainment industriji, tako i u produkciji sadržaja za decu!

IDJ svoju priču započeo je kao video produkcija specijalizovana za izradu muzičkih spotova, dokje danas nezavisna izdavačka kuća koja se bavi produkcijom videa, filmova, emisija, TV formata i brojnih drugih sadržaja.

Servisi koje nudi dostupni su svakome ko želi da se priključi muzičko industriji, a usluge koje pruža i konekcije koje stvara rasprostranjene su i učvršćene po celom svetu.

U okviru IDJ posluju još i IDJTunes (label i izdavaštvo), IDJDigital (servis digitalne distribucije).

Sve ove grane zajedno predstavljaju jedinstvenu ponudu na jednom mestu za izdavačke kuće, umetnike i njihovu publiku svih uzrasta. Procenjena publika uključuje oko 50 miliona
konzumenata širom Balkana kao i iz zemalja kao što su Nemačka, Austrija, Švajcarska, USA, Canada, Švedska, Grčka, Bugarska i Turska.

Od 2017. godine IDJ posluje u okviru United Media grupe.

Bonus video

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk i Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare