E-Play
E-Play Foto: Marko Obradović/Promo

Belgrade Beer Fest jedan je od najpretraživanijih pojmova u 2022. godini, sudeći prema tradicionalnoj godišnjoj listi kompanije Google za Srbiju, koja je juče objavljena.

U kategoriji festivali i sajmovi, beogradski festival piva našao se na prvom mestu, ispred nekih od najmasovnijih i najposećenijih domaćih manifestacija, poput Sajma knjga, muzičkih festivala Exit i Music Week i Sajma automobila.

Beer fest ove godine održan je po devetnaesti put – od 18. do 22. avgusta, kada je više od 350 hiljada Beograđana i posetilaca prestonice imalo priliku da vidi neke od najpopularnijih izvođača inostrane, domaće i regionalne muzičke scene, uz do sada neviđenu audio-vizuelnu izvedbu za koju je bio zadužen regionalni lider produkcije velikih događaja, Skymusic.

Festival su ove godine otvorili miljenici domaće publike, Hladno pivo i Bajaga i instruktori, uz podršku gitariste Tomija Emanuela i sastava Vreme čuda, da bi narednog dana zadati tempo opravdali fenomenalni nastupi Massima Savića, britanskog benda Kosheen, Dece loših muzičara, i plesnih senzacija Nipplepeople i Luke Rajića.

Srca posetilaca trećeg dana festivala osvojila je kraljica sevdaha generacije Z, Senidah, a glavnu binu obeležili su nastupi pank i rok legendi Psihomodo Pop, Love Hunters i Zbogom Brus Li. Konačno, nakon odlaganja uzrokovanog vremenskim prilikama, festival je zatvoren sa danom zakašnjenja, uz Konstraktu i Zemlju gruva, Sunshine, E-Play i Queen Tribute Band i ogroman entuzijazam kako publike, čime je još jednom dokazano da je Beograd regionalni centar najbolje energije i provoda.

BONUS VIDEO: Konstrakta na Beer Festu

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar