Glavna dizajnerka brenda Viktorije Bekam odlazi iz modnog brenda bivše članice grupe "Spice Girls", dok firma pokušava da nadoknadi ogromne gubitke, rekli su upućeni za "MailOnline".
Direktorka dizajna Ilarija Ikardi, bliska Viktorijina prijateljica, inače se smatra „kreativnim mozgom“ koji stoji iza odeće s njenim potpisom, a napušta firmu nakon sedam godina. Iz Viktorijinog tima tvrde da se radi o „sporazumnom raskidu“.
„Ilarija je dala izuzetno važan doprinos Viktoriji Bekam tokom poslednjih sedam godina. Njena kreativna vizija odigrala je značajnu ulogu u pozicioniranju marke tamo gde je danas i želimo joj svaki uspeh u budućnosti“, rekao je portparol brenda Viktorija Bekam.
S obzirom na to da je loše stajala i pre pandemije koronavirusa, ova kriza bi za poslovanje Viktorije Bekam mogla biti pogubna.
View this post on Instagram
Kad je pre više od deset godina pokretala sopstveni brend, pevačica nije imala specijalnu podršku javnosti. Uz nju su se vezali izrazi s negativnim konotacijama kao što su „bivša spajsica“ ili „žena fudbalera“, no, kako je sama govorila: dok su se drugi smejali, ona je marljivo radila kako bi izgradila sve što ima danas.
View this post on Instagram
U svom timu je zaposlila vrhunske dizajnere, te je u sedištu brenda u Londonu zaposlila i krojačice, šnajderke, dizajnere tekstila i ostale kreativce koji tamo mogu da stvaraju kolekcije od prototipa do gotovog odevnog predmeta.
U jeku novih zbivanja desetine zaposlenih mogli bi da postanu tehnološki višak s odlaskom Ikardi, ali modni brend je to kategorički demantovao.
View this post on Instagram
Procenjuje se da Viktorija Bekam i njen suprug, bivši fudbaler Dejvid, koji imaju četvoro dece, vrede 355 miliona funti.
Odlazak Ikardi iz firme sledi nakon izveštaja da je modna marka Viktorije Bekam u gubitku od 46 miliona funti. Na računima dostavljenim ranije ovog meseca revizori su upozorili na „značajnu sumnju“ u mogućnost firme da nastavi s radom nakon što je zabeležila gubitke od 11,8 miliona funti za 2019. godinu i 12,3 miliona funti za 2018. godinu.
Prijatelji zvezde kažu da je odlučna da nastavi sa svojom kompanijom iako joj to donosi samo nove gubitke.
„To je ono što Viktoriji daje identitet, ona voli svoj brend i, uprkos očitim preprekama, strastvena je u tome“, rekao je jedan njen poznanik.
Prošlog meseca pokazalo se da su Viktorija i Dejvid plaćali sebi 40.000 funti dnevno zahvaljujući dobiti njegove kompanije DB Ventures, koja je pokrivala Viktorijine gubitke prethodnih godina.
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.