Ko god je bar jednom bio u Njujorku, poneo je suvenir, bilo da se radi o majici, šoljici ili magnetu za frižider, na kojoj je bio utisnut najpoznatiji logo vezan za taj grad – „I Love NY“ gde je umesto reči „love“ stajalo srce.
Nakon pedeset godina postojanja logo odlazi u penziju, i biće zamenjen novim. Rođenjem kampanje „WE love NYC“, istorijski logo „I love NY“ odlazi u penziju i otvara se nova era koja stavlja u drugi plan individualnost, i zamenicu „I“ odnosno „ja“ zamenenje sa „We“ tj. „mi“, prenosi RTS.
Sve je započelo još 2020. kada je grupa Njujorčana stvorila nprofitnu organizaciju „NYCNext“ ne bi li uneli malo radosti u grad pogođen, poput ostatka sveta, pandemijom koronav virusa, prenosi RTS.
Smatrali su da je grad predugo, i bez obzira na pandemiju, živeo u stilu „Ja pa ja“ koncentrišući se previše na individualizam gde je „svako gledao svoja posla“, a što je logo „Ja volim Njujork“, prema njihovom mišljenju, savršeno opisivao.
Iz tog razloga je doneta odluka da se logo promeni u „Mi volimo Njujork siti“. „Borimo se za ono što nam je važno, grad neće sam da se vrati u život, svi MI smo mu potrebni“, izjavila je Merijem Banikarim iz agencije „Marijem Bi“.
Slogan „Ja volim Njujork“ nastao je 1976. godine kako bi promovisao turizam ovog američkog grada. Napravio ga je umetnik i dizajner Milton Glejzer koji je samo zapravo modifikovao već postojeći logo koga je uradio Čarls Mos iz iste agencije za reklame za koju je radio i Glaser „Vels, Rič i Grin“.
Logo je napravljen koristeći slova American Typewriter i postao je tokom svih ovih godina simbol „Velike jabuke“.
Novi logo „We Love NYC“ (umesto reči „love“ i ovde je srce) je ogledalo vremena koja se menjaju, i koja nam pokazuju da se stvari neće promeniti same već uz pomoć svih, bez podela i razlika.
BONUS VIDEO: Žena ronilac pliva okružena jatom od dvadesetak ajkula i raža