Narodni poslanik Đorđe Miketić poručio je da delovi Beograda poput Karaburme, Višnjice i Mirijeva mogu da već do sledeće godine da dobiju BG voz.
„Nedaleko od Pančevačkog mosta ka Adi Huji, izlaze dve nezavisne tunelske cevi. Leva tunelska cev Karaburma izgrađena je 1977. godine, a desna cev dvadeset godina kasnije 1997. godine. Ovi tuneli nisu pušteni u funkciju, a planirani su za proširenje trase BG:voza do stajališta Karaburma i stajališta Rospi Ćuprija (skretanje ka groblju Lešće), a koja bi mogla da napaja saobraćajem velika naselja, kao što su Višnjica i Mirijevo“, naveo je Miketić i dodao:
„Građani su već platili ove tunele, i mogu se koristiti odmah, potrebno je samo postaviti pragove, prugu i sagraditi nadzemna stajališta. To se može veoma jefitno i brzo uraditi i voz bi mogao saobraćati već sledeće godine, da postoji politička volja i razum. Suprotno tome, gradonačelnik Šapić radi na proširenju Mirijevskog bulevara ka ovim naseljima jer je ovde svakodnevno začepljenje drumskog saobraćaja. Kada se završi ogromno naselje Sunnyville na Višnjičkoj banji, zakrčenje će biti još gore. Naravno, sve ovo je urađeno neplanski i zato mi nudimo rešenje – po ovom promišljenom planu iz 70-ih godina“, poručio je on.
Naglasio je da bi se produžetkom linije BG voza do Karaburme, Višnjičke banje, Mirijeva, pomenuta naselja bi se povezala sa centrom i sa Novim Beogradom do kojih bi se stizalo u 15 minuta a ne 45 minuta koliko sada treba.
„Građani bi se oslobodili ogromnog problema zakrečenih ulica i nedostatka parkinga, a vlasnicima stanova bi se uvećala vrednost njihovih nekretnina. Jedino BG voz može spasiti Beograd totalnog kolapsa koji nam preti. Zato stranka Zajedno ima plan za maksimalno korišćenje postojećih šinskih sistema koji će smanjiti gužve za 26 odsto. Odmah produžiti BG VOZ do Pančeva, Pazove, Mladenovca, Lazarevca i kupiti dve nove kompozicije i duplirati broj polazaka. Ova pruga je obnovljena i može krenuti odmah. Sledeće godine završiti prugu do Aerodroma, adaptirati postojeće tunele Karaburma i dovesti prugu do Karaburme, Višnjice, Mirijeva i Beograd za godinu dana može imati pravi gradski voz“, zaključio je on.
Bonus video: Đorđe Miketić – Kako Vučićev kumić vozi auto za koji Srbi moraju da rade 45 godina
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare