Foto: N1

"Saune" u gradskom prevozu nisu novost. Mnogo je onih koji menjaju dve, tri linije prevoza do posla, putuju po pola sata ili sat, i kad na svu tu muku stigne krntija bez klime, jedino što nam ostaje jeste da željno iščekujemo moderne i klimatizovane autobuse. A šta kada vozaču autobusa "pregori", pa odluči da prekine smenu?

Naime, na društvenoj mreži Tviter jedan korisnik, vozač gradskog prevoza, objavio je da je danas prvi put za 15 godina  prekinuo smenu i otišao kući.

„Prvi put za 15 godina sam prekinuo smenu i otišao kući. Voziti autobus u kome je 48 stepeni je stvarno previše. Gospodo iz fotelje sedite u kantu sa neispravnom klimom i 4 prozora i vozite 8 sati, biće vam jasno zašto nemate vozača…“, napisao je on.

Na pomenutu objavu nižu se komentari, te tako mnogi ovom vozaču poručuju da i drugi treba da se ugledaju na njega.

„Bravo za prekid vožnje! Znam da je putnicima teško ali kada bi većina vozača ovako uradila možda bi direktori nešto i preuzeli. Mada ne verujem, ne voze se gradskim prevozom“, jedan je od komentara.

Od ukupno 2.307 vozila koja obavljaju javni prevoz putnika na teritoriji Beograda, ugrađene klima-uređaje nema 264 vozila, odnosno 11,4 odsto od ukupnog broja, podaci su gradskog Sekratrijata za javni prevoz koje je objavila Politika.

Kazne

Inače, klima-uređaji moraju biti ispravni i uključeni kada je temperatura viša od 25 stepeni, a u suprotnom prevoznik, kao i odgovorno lice, suočavaju se sa kaznom od 20.000 dinara, objavio je Gradski Sekretarijat za javni prevoz.

Od 2019. godine, saobraćajni inspektori i komunalna policija kontrolišu da li klima-uređaji rade u beogradskom javnom prevozu. Bar na papiru tako piše, u praksi… Nije baš tako.

Prvi autobusi sa ugrađenom klimom koji su nabavljeni za GSP Beograd, bili su poljske firme Solaris 2013. godine, a zatim i svi koji su kupovani posle toga, rekao je Goran Vesić, zamenik gradonačelnika Beograda za Televiziju N1 u junu 2021. godine.

***

BONUS VIDEO: Najava novine NOVA za 2. i 3. Jul

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare