Foto: Ljubica Sokić/Nova.rs

Gradska vlast u Čačku počela je rekonstrukciju glavne gradske ulice u centru grada u pešačku zonu, što opozicione stranke ocenjuju kao "ishitreno" i kao "predizborni marketing" i ističu da nisu obezbeđeni alterantivni putni pravci. Za pretvaranje glavne gradske ulice u pešačku zonu iz gradskog budžeta je izdvojeno 100 milona dinara i radovi će trajati oko 120 dana, saopšteno je iz Gradske uprave.

U okviru te rekonstrukcije biće preuređeno oko 5.000 kvadrata, podzemne instalacije, javna rasveta, izgrađene biciklističke staze i posađena dva reda drvoreda.

Gradski odbor Dveri ocenio je da je „ideal“ saobraćaja u strogom centru grada smanjenje ;saobraćaja i zagađenja, ;što više šetališta, trgova i zelenih površina, ali da je ;tome moguće pristupiti tek kad postoji dovoljan broj parking ;mesta u širem centru grada i kada je saobraćaj moguće preusmeriti ka ;alternativnim pravcima, što u Čačku trenutno nije slučaj.

„Niti imamo jednu javnu garažu i dovoljno parking mesta, niti imamo nove ulice koje bi rasteretile saobraćaj u centru grada“, navodi se u saopštenju Dveri.

Dveri pitaju ko je uradio projekat za rekonstrukicju glavne ulice i koliko je on koštao, zašto nije bio raspisan konkurs za idejno rešenje ulice, da li postoji nadzorni organ i da li je ;nezavisan i kompetentan za taj posao.

PROČITAJTE JOŠ

Dveri pitaju i koliko će na kraju radovi na rekonstrukciji glavne ulice ukupno koštati, koliko će trajati i „da li je opet u pitanju namešteni projekat i tender za unapred poznate poslovne saradnike vladajućeg režima.“ Predsednik Gradskog odbora stranke Zajedno u Čačku Dragan Bisenić ocenio je da su radovi na rekonstrukciji glavne ulice u tom gradu „ishitreni“, da se „forsiraju zbog lokalnih izbora, a bez prethodne pripreme“.

„To će se obiti o glavu vladajućoj većini, ali će najveću cenu platiti građani“, rekao je Bisenić novinarima.

On je dodao da je projekat ; rekonstrukcije ulice, koji je ocenio kao „veliki projekat koji suštinski menja cirkulaciju saobraćaja u gradu“, morao biti praćen kroz adekvatnu pripremu budućih trasa koje će preuzeti saobraćajne tokove, izmenu linija gradskog prevoza i izgradnju zatvorenog parkirališta.

****

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar