Nakon otvaranja prijava za ovogodišnje izdanje SoMo Borca by Aleph koje će se održati 25. oktobra u Zagrebu, poznato je i koji regionalni stručnjaci će odlučivati koji projekti su se najviše istakli i zaslužili vredno priznanje. Kako je saopšteno, ovogodišnje predsednice žirija su Maja Blumenšajn, direktorka odseka novih medija na Novoj TV u Media streamu i Ksenija Latković Kozarac, direktorka Digitalnih komunikacija u Podravki u Advertising streamu.
SoMo Borac već 12 godina zaredom nagrađuje najbolje digitalne projekte i kampanje u regionu, a prošle je godine oboren i rekord u broju prijava te se više od 230 projekata iz šest država takmičilo za prestižnu nagradu. Tako je SoMo Borac, osim nagrađivanja najuspješnijih digitalnih projekata, sjajna prilika za povezivanje i međusobnu razmenu iskustava regionalnih stručnjaka na području digitalnog marketinga i digitalnog izdavaštva, ali i prilika za edukaciju kroz predavanja koja pokrivaju aktualne i relevantne teme iz industrije pokrepljene regionalnim i globalnim primerima.
Prošle godine, kao suorganizator SoMo Borca by Aleph, pridružilo se i Hrvatsko društvo digitalnih izdavača (HUDI), s ciljem jačanja Media streama i podrške u dijeljenju znanja i resursa
među zajednicom digitalnih izdavača. U Media streamu, izdavači svoje projekte mogu prijaviti u ukupno pet kategorija, od kojih je novost ‘Best media Feature’ u kojoj prijavljeni mogu pokazati specifične delove svojih postojećih proizvoda koji su značajno unapređeni. Osim toga, radovi će se nagrađivati u kategorijama: Digital Product of the Year, Design of the Year, i
SoMo Native.
Maja Blumenšajn, direktorka odjela novih medija Nove TV i predsednica medijskog žirija istakla je: “SoMo Borac je takmičenje koje stalnim prilagođavanjem prati promene na tržištu i
trudi se svake godine da pokaže najbolje projekte, vodeći računa o specifičnostima medijske struke. Zahvalna sam organizatorima na poverenju koje su mi ukazali i predsedavanje
baš ovim, izuzetnim sastavom žirija nešto je čemu se jako veselim. Uprkos zahtevnom tempu ove superizborne, supersportske i po mnogočemu drugom sadržajno bogate godine, kolege iz različitih medija pokazale su izuzetnu kreativnost i inovativnost, pa je pred nama težak zadatak odabira najboljih”.
Predstavnici media žirija iz Srbije su Robert Čoban (Color Press Group), Ana Marković (Wireless Media Group), Pavle Savović (Telegraf), Marko Stjepanović (Ringier) i Jelena Tušup
(United Media), a celi žiri dostupan je na web stranici SoMo Borca.
Advertising stream ove je godine uveo novu kategoriju ‘Digital product’ koja nagrađuje digitalne proizvode svih vrsta koji su svojim inovativnim idejama i visokom izvedbom omogućili
organizacijama da istraže nove aspekte digitalnog poslovanja. Osim nove kategorije, članovi advertising žirija odabraće pobednike u još 10 kategorija: SoMo Social Strategy, SoMo
Content, Tik Tok, Digitalna aktivacija, Digitalni mix, SoMo Tech, Somoritanac, SoMo Global, SoMo Growth, Digital OOH, a partner projekta nekome od dobitnika dodjeljuje i Special Mention by Aleph nagradu koja fokus stavlja na efektivnost i inovativnost u digitalnom marketingu.
“Pre svega moram reći da mi je velika čast, ali i velika je odgovornost biti predsednica žirija u ocenjivanju radova koji pomeraju granice iz godine u godinu. U svakom slučaju, veselim se da vidim što se radilo na regionalnoj digital sceni. Proces žiriranja uvek je zahtjevan, ali izuzetno inspirirativan proces u kojem i mi učimo nešto novo i širimo svoje vidike, što je i poanta SoMo Borca čiji je cilj razmena znanja, iskustava i ideja”, rekla je Ksenija Latković Kozarac, direktorka Digitalnih komunikacija u Podravki, predsjednica Advertising žirija.
Predstavnici advertising žirija iz Srbije su: Zorana Vučićević (Fullhouse Ogilvy), Ana Cvetković (Friday Finally), Voljena Daničić (Direct Media United Solutions), Ivan Kordić (PerformLabs),
Zdravko Kravaršan (DRV), Milena Maksić (Ovation BBDO), Igor Radulović (Žiška), Lea Stanković (Communis), Vladimir Zarić (Ananas), Ivan Živković (Pioniri) i David Žarković
(Executive Group), a celi žiri možete videti na linku.
Early bird prijave moguće su do 1. septembra 2024., a zadnji rok je 25. rujna 2024. Prijavite se na SoMo Borac newsletter i prvi saznajte novosti oko najvažnije dodjele nagrada, a pratite i SoMo Borac Facebook, Instagram i LinkedIn stranice.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar