Nema ko se ne seća najlepšeg dečijeg sapuna na kom je nacrtana preslatka beba u drvenom koritu, a čiji proizvođač je nekada čuveni brend "Merima", koji je sada preuzeom "Henkel Srbija". Baš zato što je njegov nežan miris najmlađim, ali i starijim potrošačima "ušao pod kožu", mnogi od njih primetili su da to više nije isti sapun jer se miris skroz promenio. Neki, čak, tvrde kako sapun sada smrdi. Kompanija "Henkel" potvrdila je navode vernih potrošača da je sapun zaista drugačiji, a sve zbog, kako kažu, nove mirisne note.
Organizaciji potrošača „Efektiva“ javili su se lojalni potrošači „Henkelovog“ dečijeg sapuna koji su istakli kako sapun više nije kao što je nekada bio.
„Oni i teže da unište sve naše brendove koje su kupili. Onda ostaje samo njihov brend. Hvala unapred!“
„Ovaj sapun odavno nije dečiji, i odavno se ne proizvodi u Kruševcu. Fabrika koja ga je nekada kvalitetno pravila, sada služi kao linija za praškaste deterdžente, kapsule za pranje, kao i kuglice za wc šolje!“
„Sve ostalo se proizvodi tamo negde, daleko, u promenjenom sastavu, pod starim proverenim „našim“ brendovima, na žalost!“
„Merima je trebala da zaštiti svoje proizvode ali nije. To niko nije uradio zato što su sve prodali oni koji sigurno ne koriste te vrste kozmetike“.
„Morali“ da promene mirisnu notu u smrdljivu notu?! Neko je tu zestoko omanuo pa sad nevesto, doduse kulturno, peglaju“, samo su neki od komentara.
„Efektiva“ je ovim povodom pitala proizvođača šta se dešava sa pomenutim sapunom s obzirom da se iz dana u dan javlja sve više potrošača žaleći se na promenjen miris, a neki čak i na smrad.
Iz „Henkel Srbija“ potvrđuju da je došlo do određene promene, te da se zahvaljuju svima koji su to uočili.
„Zahvaljujemo se što ste podelili vaše iskustvo sa nama. Usred usklađivanja sa novim propisima relevantnim za kozmetičku industriju, morali smo da promenimo mirisnu notu sapuna. Žao nam je što čujemo da niste zadovoljni sa ovom promenom i što naš proizvod ne ispunjava Vaša očekivanja. Proizvod je i dalje apsolutno bezbedan za upotrebu, jer je bezbednost proizvoda veoma važna za nas. Promena se desila isključivo u mirisnoj noti. Veoma ozbiljno razumemo Vaše komentare i zahvaljujemo Vam se što ste naš lojačni potrošač“, objasnili su iz kompanije „Henkel Srbija“.
BONUS VIDEO: Kupci u zabludi: Na kesama piše da su biorazgradive iako nisu
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare