Foto: Shutterstock/Robson90

Raiffeisen banka upozorava klijente da je u toku zlonamerna fišing kampanja slanja imejl poruka, prividno u ime banke. Prevarna poruka sadrži zlonameran link koji za cilj ima krađu ličnih podataka primaoca.

Fišing kampanja ima za cilj da klijente preusmeri na zlonamernu stranicu na internetu koja podseća na zvaničnu stranicu banke, gde se od njih traži da unesu svoje podatke za pristup onlajn bankingu, kao i podatke o platnim karticama.

Kao predmet (Subject) prevarnog imejla u aktuelnoj fišing kampanji se navodi, na primer: „Morate verifikovati svoj identitet“, „Potrebna akcija za ažuriranje računa“ ili „Privremeno smo suspendovali vašu karticu“.

Raiffeisen banka moli korisnike da ne postupaju po instrukcijama iz prevarne poruke i ne ostavljaju svoje podatke, jer ona nije potekla od Raiffeisen banke.

Kako uočiti prevarne poruke?

Prevarne poruke oponašaju zvanično obraćanje, ali je lako uočljivo da poruke ne dolaze sa imejl adrese, odnosno domena banke.

Kada su u pitanju lažne poruke i ponude navodno upućene od strane banke, obratite pažnju da validne poruke od banke stižu sa adresa koje završavaju sa “raiffeisenbank.rs”. Takođe, naglašavamo da svi linkovi u samom tekstu poruka koje dobijate od banke vode isključivo na domen raiffeisenbank.rs ili sugerišu komunikaciju preko nekog od zvaničnih kanala banke.

Uvek budite oprezni, jer banka nikada od korisnika neće tražiti da unese svoje korisničko ime, lozinku, PIN za mobilnu aplikaciju, PIN ili CVV za platne kartice putem SMS poruka, imejla ili društvenih mreža.

Raiffeisen banka sa klijentima komunicira preko:

-imejl poruka sa adresa koje se završavaju sa @raiffeisenbank.rs

Foto: Promo

-SMS poruke sa oznakom Raiffeisen (običan SMS) ili broja 3737 (interactive SMS)

-Društvenih mreža sa zvaničnih naloga banke – Facebook: Raiffeisen banka / LinkedIn: Raiffeisen banka a.d. Beograd, Viber: REA-Raiffeisen banka Srbija i Instagram: raiffeisen.banka.srbija.

Foto: Promo

-Kada Kontakt Centar banke poziva telefonom klijentima se prikazuju sledeći brojevi: ako je pozvan fiksni broj klijenta prikazuje se 011 32 02 100, odnosno 060 79 32 100 ako je pozvan mobilni broj klijenta.

Foto: Promo

Više informacija o tome kako da se zaštitite pročitajte na našem sajtu.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare