"Rajićeva" je u srcu grada i postala je srce grada, kaže Nemanja Savčić, direktor ovog tržnog centra, sumirajući utiske iz 2022. godine. I u godini koja je pred nama TC Rajićeva ima ambiciozne planove.
Slogan tržnog centra Rajićeva je „U srcu grada“. Po čemu je to Rajićeva „srce grada“ ako izuzmemo činjenicu da se nalazi na kraju najpoznatije ulice Beograda?
Lokacija je nešto čime se svakako tržni centar Rajićeva ističe i neretko za nas kažu da smo u srcu grada. Veliki broj posetilaca van Beograda, ali i Srbije vidi Rajićevu kao centralnu i obaveznu destinaciju, tako da je osim što smo „u srcu grada“ Rajićeva postala i – srce grada.
Ove godine Rajićeva je obeležila jubilarnih 5 godina postojanja i za to vreme uspela da se profiliše kao „epicentar najbolje gradske destinacije“. Zbog čega je to tako?
Rajićevu čine i određuju naši posetioci i naši zakupci. Spoj jednih i drugih, njihova lojalnost, ali i pozitivno mišljenje zapravo profilišu Rajićevu kao desitnaciju koju obavezno treba posetiti u urbanom delu grada. Ponuda naših zakupaca od najmodernijih modnih i sportskih brendova, premium radnje tehnike kao i unikatna gastronomska ponuda, čine šarm Rajićeve.
Odbrojavanje do 2023. godine je u toku, a u Rajićevoj se u ovom momentu odvijaju nesvakidašnji novogodišnji događaji. Kako Rajićeva sugrađanima daje priliku da osete „novogodišnju čaroliju iz drugog ugla“?
Naše aktivacije i dešavanja su nešto čime se posebno ponosimo. Deca i njihovi roditelji sada već unpared očekuju i raduju se novim, i sve kreativnijim dešavanjima u Rajićevoj. Ove godine smo kroz novogodišnju kampanju „Novagodišnja čarolija iz drugu ugla u Rajićevoj“, rekao bih, prevazišli sebe i našim posetiocima ponudli razne sadržaje od kreativnih radionica do mini koncerta i to svakog dana tokom celog decembra.
Godina iza nas bila je obojena raznovrsnim društveno angažovanim i humanitarnim aktivnostima u okviru prostora Rajićeva TC. Na čemu je bio vaš fokus kada su društveno- osvešćene kampanje u pitanju i šta je bio cilj takvog izbora programa?
Mislimo da je jako bitno da se i korporacije uključe u humanitarni rad, a mi zaista iz godine u godinu radimo na tome. Pomažemo na razne načine, od podrške kampanja drugih organizacija do samog kreiranja društveno odgovornih aktivacija u okviru našeg centra, kao što su bile: „Slikarski ringišpil“, „Ja brinem o sebi“, „Vodi računa, ne sme da postane previše gusto“, „Žena si, možeš sve“ i mnoge druge. Svakako ćemo i u narednim godina sa zadovoljstvom nastaviti u ovom pravcu i to mnogo više.
Deca su takođe bila vaš značajan fokus, kada su aktivnosti bile u pitanju. Šta Rajićeva može i želi da pruži najmlađim posetiocima kako bi kvalitetno proveli vreme u centru?
Iz meseca u mesec i kroz razne aktivacije se trudimo da najmlađim posetiocima našeg tržnog centra pružimo edukativne radionice, gde će sa sigurnošću naučiti nešto novo i korisno.
Pored toga tu su i vredni pokloni naših zakupaca, koji decu uvek obraduju, ali i neizostavno druženje. Izdvojio bih kampanju „Sunčane avanture“ koju smo radili u saradnji sa svetski poznatom kompanijom Beiersdorf za Eucerin, gde se kroz zabavno-edukativni sadržaj informisalo o negativnom UV zračenu. Zatim smo u septembru za povratak u školske klupe, imali kampanju „Svi treba da znaju šta drugarstvo znači“, gde su deca imala priliku da nacrtaju na koji način oni vide prijateljstvo i to su zaista događaji koji se pamte.
Rajićeva TC je takođe i odredište prodavnica nekih od najpopularnijih svetskih brendova. Tokom 2022. godine, organizovani su događaji koji su okupili značajna lica iz sveta mode. Možemo li očekivati da će Rajićeva postati značajna stanica modnih događaja i u budućnosti?
Ponuda brendova u Rajićevoj je jako pažljivo birana i verujemo da je naša ponuda nešto što je apsolutno „perfect match“. Mnogi od najvećih svetskih brednova imaju svoje radnje
kod nas, počevši od Tommy Hilfiger, Armani Exchange, PINKO, Calvin Klein, Scotch & Soda, Napapijri. Takođe modna ponuda je predvođena radnjama Fashion & Friends, MiaMaya Fashion Concept Store i Barbolini Sartoria, kao nezaobilaznim destinacijama naših modno- orijentisanih posetilaca. Profilisali smo se kao jaka i bitna modna destinacija, pa je samim
tim za očekivati i niz događaja na polju modnih dešavanja. Naši posetioci, kao i do sada, mogu da očekuju neočekivana iznenađenja.
Neretko se priča o gastronomskog ponudi Rajićeve?
Nekako, poput „šlaga na torti“ gastronomska ponuda je nešto što upotpunjava Rajićevu. Restorani sa najlepšim pogledom na Kalemegdanski park, beogradske reke i najpoznatiju ulicu u Beogradu, su savršen spoj sa kupovinom u Rajićevoj i sa superlativom možemo da istaknemo – čine „Rajićeva Experience“, na šta smo veoma ponosni. Rooftop Mama Shelter restorana, ali i jedini Vapiano u Srbiji, kao i drugi restorani poput City Garden-a, su nešto što čini Rajićevu obaveznom lokacijom kada živite ili ste turistčki u Beogradu.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare