„Sve na jednom mestu. I čaša i čašica“ samo je jedan od slogana nove marketinške kampanje koja već nekoliko dana privlači pažnju na društvenim mrežama.
Dok jedni šokirano komentarišu: „Stavili ste…čašu za vodu i čašicu za menstruaciju…je li realno?“, drugi imaju samo reči hvale i vizual iz iste kampanje poput: „Sve na jednom mestu.
I četka i četkica“ dočekuju emotikonima oduševljenja i smeha do suza.
Bilo kako bilo, mamac je uspeo i poeni idu marketinškom timu Shoppster kompanije koja je napravila bum za samo nekoliko dana od lansiranja najnovije kampanje pod okriljem dobro
poznatog slogana.
Opisi vizuala koji prate kampanju jednako su intrigantni, pomalo lascivni, ali ipak iskreni i istiniti budući da samo oslikavaju širinu asortimana Shoppster platforme. Tako na primer: „Kod nas je kupovina uvek glatka“ prati vizual na kojem se reklamiraju motorno ulje i lubrikant, dok je ona sa ulošcima za cipele i uloškom za žene opisana rečima „Za udobnu kupovinu pri svakom koraku“.
Možemo da se nasmejemo kada ih vidimo ili da okrenemo glavu, ali u jednom se svi slažu – kampanja je ispunila svoj cilj.
Koji slogan se vama najviše dopada? Petkom uveče verovatno onaj – „I flaša i flašica“.
BONUS VIDEO: Reklama Zlatana Ibrahimovića i Džejn Fonda
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare